17.1.2012

mä silmiäni usko en, kun se tyttö teki sen, täydellisen frontside ollien.

Moi !

Piti nyt mukin tulla tänne blogin puolelle höyryymään.. :D Eilen julkastu 13vuotiaan Robinin eka virallinen sinkku, frontside ollie, valtas facebookin täysin.. Ite istuin eilisen koneella ja kuulin biisin heti aamusta, mut senjälkeen kun kaikki pääs koulusta ja tuli koneelle, ni ei muuta oikeen facebookissa ees näkyny.. Robin sitä Robin tätä, frontside ollie sitä frontside ollie tätä. ARGH.

Monet dissaa kyseistä kappaletta, mun mielipide on se että ton pojan ääni on ihan ok, mutta biisin sanat.. En tykkää XD Jää soimaan päähän ja selitetään  jostain skeittauksesta.. Monet vertas Bieberiin, mutta en nyt tiiä. Laitan tähän alle kyseisen kappaleen, jos joku ei oo sattunu sitä vielä kuuntelemaan..


Moikka, ja anteeks selitys :D !

Ja hei, antakaas postausideoita, toivepostauksia tai erikoispostausaiheita !

16.1.2012

päivittelyä

Moi ! Hui oon viimeeks kirjottanu viikko sitten.. Nyt oon kotona kipeenä, joten kerkeen hyvin tiivistää viimesen viikon yhteen postaukseen ja laittaa muutamat kuvat. :)

Maanantai: Koulussa ei mitään ihmeellistä, koulusta kotiin ja loppupäivän vaan datasin. :D

Tiistai: Kävin hoitamassa Futuran, kävelytin kentällä ja puuhailin parit maastakäsin jutut. Onse vaan niin söpö ku tykkää tökkiä turpaa lumeen :--)

Keskiviikko: Olin Adan kanssa tallilla kuvailemassa, ja sit menin Popsulla loppurvit&käynnit. Ihan mukava se oli :) Video yms muuta Adan blogista.

Torstai: Kävin ratsastamassa Popsun, kun Ada ei päässyt tallille. Alkuun jätkä oli edestä aika vahva, mutta kun sain sen ravissa paremmaksi niin alotin laukkaamaan. Molempiin suuntiin vaan parit ympyrät, ei mitään erikoisuuksia. :D Oikea laukka oli aika kaaos, Popsu ei oikeen taipunu oikeelle ja mä sähläsin selässä ni se sälhäs jalkojensa kanssa, mm. omatoimisa laukanvaihtoja :D Mutta muuten kaikki meni hyvin ja Popsu oli mukava :)

Perjantaina: Koulussa ja sit pyörähdin Olivialla ennen ku lähin Helsinkiin, ei mitään ihmeellistä :D

Lauantaina: Hmm.. En kai tehnyt mitään, siivosin vaan veljen synttäreitä varten.

Sunnuntai: Olin kuvailemassa Adan kisoja Nevaksessa, ja muutenkin auttelemassa. Sieltä kotiin ja sit vietettiin veljen sukulaissynttäreitä. :D

Nyt loppuun muutamat kuvat, ja ihan viimeseksi loppuja Bellakuvia.. Argh olen laiska bloggaaja, antakaa anteeksi. :D

mä ja popsu keskiviikkona, iphonelaatu :D





EDIT: tää ei jostainsyystä lataa Bellakuvia, joten en saa lisättyä niitä tähän.. Arg menee hermot tähän bloggeriin ! ):

Moro.

8.1.2012

Bella 6 - Viivi 0

Täällä taas, sori ku nyt tulee enemmän postauksia yhelle päivälle, toivottavasti ees joku jaksaa lukea. :D

Olin tänään siis ridaamassa Bellalla. Pelto jäässä ja lumi päällä, sain mainion idean lähteä pellolle treenaamaan! Idea oli teoriassa parempi, sillä ponia ei oltu liikutettu viikkoon, lunta oli satanut ja oli ekat kunnon pakkaset (-15 astetta). :D Hengissä selvittiin, antaa kuvien puhua puolestaan. Kerran tipuin, jarrut ei toiminu ku poni läks kaverin perään, veti pään alas ja alko pomppia. :D Kiitos Adalle kuvista ! :)

kiva ada, tykkään ! XD















Lisää kuvia myöhemmin, blogger ei suostu nyt yhteistyöhön :--(

Haastepostaus.

Moi, olin tänään ratsastamassa Bellalla ja oli kuvaajakin mukana, siitä postaus tän perään. :)

Nyt kuitenki asiaan, nimittäin haasteeseen. Sain haasteen Adalta, kiitos hänelle !

"Idea on se, että listataan 10 parhainta, hauskinta, ihaninta tai kamalinta, mutta mieleenjääneintä tapahtumaa vuodelta 2011, ja toiveita, odotuksia tai miksei lupauksiakin vuodelle 2012. Sitten haastetaan vähintään 3 henkilöä tekemään sama, mutta toki muutkin saavat tämän halutessaan tehdä."
Sanon jo nyt, että kaikki ei välttämättä liity hevosiin, kattoo mitä keksin. Haastan Jennan ja Fasun, Sennin, ja Saran. 

Ja nää ei sitten oo missään järjestyksessä ! :D

1. Kilpailut Dastinin kanssa.
Tää tuli ekana mieleen kuluneesta vuodesta. Mun ekat ulkopuoliset kisat, kunnon estekisat, ja Dastinin eka kisareissu. Ponista oon ylpee, vaikka tuli reilusti yliaikaa ja kielto. Mulle oli ihan sama ollaanko me radalla minuutti vai viis, kunhan poni menee jokaisesta puhtaasti yli. Hitaus johtu enimmäkseen varmaan siitä, että verkka-aikaa oli n.10min ja se ei tollaselle laiskimukselle riitä alkuunkaan.




2. Dastinin vuokrauksen lopettaminen..
Oli mulle aika kova pala, ponista tuli lyhessä ajassa tosi tärkee ja rakas. Esimerkiks noi kisat ''vahvisti suhdetta'' ja aloin pikkuhiljaa uskomaan et me voitais kehittyy yhessä eteenpäin. Lopettaminen oli kuitenkin parempi vaihtoehto, koska nyt poni on myyty enkä voisi vuokrata sitä enään.

3. Bellan vuokrauksen alottaminen.
Oon aika onnellinen et löysin noin kivan vuokriksen tarpeeks läheltä ja aika nopeesti. :) Täällä on paljon talleja, mutta vähän vuokraustoimintaa tai sitten tosi kaukana. Poni on mukava, samoin omistaja ja tallilla on kiva käydä.:) Tiputtu on, mutta mitä pienistä, takas selkään vaan ja homma jatkuu. :D






4. Tuntien lopettaminen kokonaan.
Eli ratsastin viime kevään vielä Eriksnäsin ratsastuskeskuksessa, mutta lopetin ennen syyskautta kun aloin vuokraamaan hevosia Sirjalla, ja tarkoitus oli ottaa tunteja mutta se sitten jäi...

5. Kaikki kisareissut.
Oon ollu vuoden aikana hoitamassa ainakin kolmelle eri ihmiselle, Kaktulle, Adalle ja Johannalle. Jokainen reissu on ollut erilainen, mutta myös tosi kiva ja opettavainen. Kaikkea on koettu, ja toivon että pääsen myös tänävuonna hoitelemaan kisoihin. :--)

6. Futuran hoitamisen aloittaminen.
Eli ihan ekaksi laitoin vaan Kaktulle sähköpostia, jos tulisin kuvailemaan kun blogissa sano että kuvaaja kaivattaisiin. Kävin parit kerrat kuvaamassa, ja sit lupauduinki jo kisoihin hoitajaksi. Nyt tilanne on se, että käyn hoitamassa Futuran yksin sillointällöin että Kaktukin saa tallilomaa, varsinkin nyt kun vuokraaja on matkalla. Ja sitten oon myös lupautunu nostelemaan esteitä aina kun tarvii. :)






7. Lemin reissu.
Poikkee aiheesta, mut heppa-asiat loppu nyt tähän, en keksi enään mitään. :D Olin siis kesällä viikon Lemissä Tanjan luona.♥ Reissua oli kauan odotettu, eikä kaduttanu yhtään ku sinne vihdoin pääsi. Uitiin, kokkailtiin, shoppailtii, TELTTAILTIIN, ninjailtiin ja tehtiin vaikka mitä. :D Nyt vaan oottaa et näkis uudestaan, kauhee ikävä :(

8. Reissu Sappeelle ja kaikki muu autoilu.
Eli oltiin Sappeella heinäkuun lopussa kolme päivää, kerhon kesämiitti siellä. Muuten sitten cruisailtiin ympäri Suomea, avoautoilu on ollu jokakesänen ilo, ja toivon et se tulee myös jatkumaan. Oon niin onnellinen et isillä on jenkki. :)





9. Tanskan reissu.
Heti kesän alussa oltiin matka-autoilemassa Tanskassa, oikeen mukavaa oli ja kuviakin tuli melkein kakstuhatta. Tää jäi hyvin mieleen, koska pääsin käymään Legolandissa kolmannen kerran, ja aina on hauskaa ! :D

10. Kaverit ♥
Viimevuonna tajusin kuinka paljon kaverit merkkaa. Oli riitoja, isoja ja pieniä. Kaikista on selvitty. On nähty kavereita kaukaa ja läheltä ja silti kaikki yhtä tärkeitä. :) En unohda teitä koskaan.

♥ FANNY JA WILMA ♥


Moikka, kirjotan illalla tästä päivästä. :--)

ps. toiveita yms tavotteita ei nyt oo, sori :D

6.1.2012

@puhelin

Heii :--)
En oo hetkeen kirjotellu, sori. Parina päivänä on ollu tarkotus tulla kirjottamaan ja oon muitten blogit tullu lukemaan, mutta inspis kirjottamiseen on ollu jossain kaukaisudessa, joten en oo väkisin yrittäny mitää kirjotella. Joskus näin.

Tää loma tuli mulle tarpeeseen. Pääs koulusta eroon, ja näkemään ihmisiä mitä ei voi välimatkan takia nähä viikolla ku on koulut käynnissä.
Tässä parin päivän sisään en oo tehny yhtään mitään. Tiistaina olin kampaajalla ja stadissa Ollen kans, siitä myöhemmin varmaan lisää kera kuvien & uusien hiuksien.

Eilen ja tänään on ollu tosi hyvät päivät, ainakin mulla. Ulkona kiva sää hetkellisistä sateista riippumatta, toivoisin vaa lisää lunta ja pakkasia.
Oon tullu tosi iloseks parista asiasta, vaikka tänpäivän suunnitelmat meni kokonaan uusiks. Tosin mulla on yks ongelma tietenkin ilon vastapainoksi, mut ei siitä enempää ku ei liity tänne mitenkään. :D

Bellalla oon ollu viimeks ratsastamassa viimeviikon torstaina, joten on sitäkin pikkusta ikävä. :( Kattoo jos pääsisin viikonlopun aikana tallille, viimestään maanantaina. On heppailua ikävä ku vähän taukoa siitäkin ollu.

Ainiin ja mut haastettiin, kiitos Ada! Huomenna siis haastepostaus ja varmaan tiistaista jotakin.

Ei kuvia, koska oon puhelimella, ellen sitte jotenkin osaa taikoa tähän kuvia. :D

Kiitän ja kuittaan, moikka! :)

Ps, opin taikomaan, joten saattekin kuvan uusista hiuksista ja jostain muustakin ! :D

2.1.2012

uusvuos video !

Joo, elikkäs Wilma ja Fanny on tehny tubeen mahtavan uusvuosvideon, joka on ainaki munmielestä tosi hieno! :)

Siihen upeuteen pääsee klikkaamalla tätä ! ♥

1.1.2012

2012 !

Moi, ja hyvää uuttavuotta kaikille ! :--)

Vietin uudenvuoden Wilman, Fannyn ja perheen kanssa. Hauskaa oli XD
Oltiin Keravalla kattomas ilotulitusta ja oltais päästy uutisiinki mut ei noi kaks suostunu tulla munkans puhuu siihe kameroille,  enkä yksin halunnu mennä. Kotiin tultiin ja syötiin, kaheltatoista ammuttiin omat raketit ja sitte datailtiin melkein neljään kunnes mentiin nukkumaan.

Loppuun kuvia, osa eiliseltä ja osa tältä päivältä. Kuvat on sitten ©  Fanny ja Wilma ! :)

















Heissan (--:

ps. latasin just gimpin mutten osaa käyttää sitä, haluisko joku opettaa ? :D