6.1.2012

@puhelin

Heii :--)
En oo hetkeen kirjotellu, sori. Parina päivänä on ollu tarkotus tulla kirjottamaan ja oon muitten blogit tullu lukemaan, mutta inspis kirjottamiseen on ollu jossain kaukaisudessa, joten en oo väkisin yrittäny mitää kirjotella. Joskus näin.

Tää loma tuli mulle tarpeeseen. Pääs koulusta eroon, ja näkemään ihmisiä mitä ei voi välimatkan takia nähä viikolla ku on koulut käynnissä.
Tässä parin päivän sisään en oo tehny yhtään mitään. Tiistaina olin kampaajalla ja stadissa Ollen kans, siitä myöhemmin varmaan lisää kera kuvien & uusien hiuksien.

Eilen ja tänään on ollu tosi hyvät päivät, ainakin mulla. Ulkona kiva sää hetkellisistä sateista riippumatta, toivoisin vaa lisää lunta ja pakkasia.
Oon tullu tosi iloseks parista asiasta, vaikka tänpäivän suunnitelmat meni kokonaan uusiks. Tosin mulla on yks ongelma tietenkin ilon vastapainoksi, mut ei siitä enempää ku ei liity tänne mitenkään. :D

Bellalla oon ollu viimeks ratsastamassa viimeviikon torstaina, joten on sitäkin pikkusta ikävä. :( Kattoo jos pääsisin viikonlopun aikana tallille, viimestään maanantaina. On heppailua ikävä ku vähän taukoa siitäkin ollu.

Ainiin ja mut haastettiin, kiitos Ada! Huomenna siis haastepostaus ja varmaan tiistaista jotakin.

Ei kuvia, koska oon puhelimella, ellen sitte jotenkin osaa taikoa tähän kuvia. :D

Kiitän ja kuittaan, moikka! :)

Ps, opin taikomaan, joten saattekin kuvan uusista hiuksista ja jostain muustakin ! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(: