16.1.2012

päivittelyä

Moi ! Hui oon viimeeks kirjottanu viikko sitten.. Nyt oon kotona kipeenä, joten kerkeen hyvin tiivistää viimesen viikon yhteen postaukseen ja laittaa muutamat kuvat. :)

Maanantai: Koulussa ei mitään ihmeellistä, koulusta kotiin ja loppupäivän vaan datasin. :D

Tiistai: Kävin hoitamassa Futuran, kävelytin kentällä ja puuhailin parit maastakäsin jutut. Onse vaan niin söpö ku tykkää tökkiä turpaa lumeen :--)

Keskiviikko: Olin Adan kanssa tallilla kuvailemassa, ja sit menin Popsulla loppurvit&käynnit. Ihan mukava se oli :) Video yms muuta Adan blogista.

Torstai: Kävin ratsastamassa Popsun, kun Ada ei päässyt tallille. Alkuun jätkä oli edestä aika vahva, mutta kun sain sen ravissa paremmaksi niin alotin laukkaamaan. Molempiin suuntiin vaan parit ympyrät, ei mitään erikoisuuksia. :D Oikea laukka oli aika kaaos, Popsu ei oikeen taipunu oikeelle ja mä sähläsin selässä ni se sälhäs jalkojensa kanssa, mm. omatoimisa laukanvaihtoja :D Mutta muuten kaikki meni hyvin ja Popsu oli mukava :)

Perjantaina: Koulussa ja sit pyörähdin Olivialla ennen ku lähin Helsinkiin, ei mitään ihmeellistä :D

Lauantaina: Hmm.. En kai tehnyt mitään, siivosin vaan veljen synttäreitä varten.

Sunnuntai: Olin kuvailemassa Adan kisoja Nevaksessa, ja muutenkin auttelemassa. Sieltä kotiin ja sit vietettiin veljen sukulaissynttäreitä. :D

Nyt loppuun muutamat kuvat, ja ihan viimeseksi loppuja Bellakuvia.. Argh olen laiska bloggaaja, antakaa anteeksi. :D

mä ja popsu keskiviikkona, iphonelaatu :D





EDIT: tää ei jostainsyystä lataa Bellakuvia, joten en saa lisättyä niitä tähän.. Arg menee hermot tähän bloggeriin ! ):

Moro.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(: