15.8.2011

Vika lomapv ):

Heissan !

Eli vikaa lomapäivää viedään, kesä on menny _ihan_ liian nopeesti ! :( 
Tänään aamulla vaan lagasin, kunnes sain revittyä Tildan meille ja sitte tehtiin ruokaa. Ruuan jälkeen saatiin idea lähtee kuvaamaan, ja sitte löydettiinki jo ittemme mettästä... :D Kuvaamine onnistu ihan jees, Tilda parempi malli ku mä. (:  Tultiin sit takas meille ja kiskastiin juoksuhousut jalkaa ja lähettii käymää lenkillä, Salelle ja takas. Just tultiin sieltä, suihkuun ja nyt täs koneella.

Iha mälsää ku kesä loppuu... On ollu hyvä kesä ja kaikkee kivaa on tullu tehtyä, mutta silti iha möö olo ku saa raahata ittensä kouluun ja siirrellä persettä penkistä toiseen vaikka vois vaan olla himassa ja tehä mitä huvittaa... Mut kiitti kaikille, paras kesä ollu ! ♥

Mun kesän kohokohdat ;
Sappeen reissu.  Oltiin GM-cruisersin summermeetissä Sappeella, Tilda oli mukana ja ihan paras reissu. ! :)

LEMI-CITY Olin kamuni Tanjan luona lemissä vähän alle viikon, ja hauskaa oli, sekoiltiin yms. :D

Talli. Oon talleillu paljon vaikka en leirillä ollukkaan. :)

Valda♥  Rakas vuokrikseni, jonka vuokrauksen alotin 2.8. (:


Joo, eli laitoin kaiken ton ylläolevan tekstin luonnoksiin ja jatkan nyt.
Autoin Tildaa muokkaa sen blogia, tein mutakakun ja siivosin pikasee marsujen häkin ja lähin Tildalle. Tildalta tulin ni söin, kävin suihkussa, löysin mun topin jota oon kokopäivän ettiny ja nyt istun tässä. Helpotus. Jos en ois tota toppia löytäny ni oisin hiukset repiny päästä. :)

Nyt kauhee stressi, kohta meen kattoo viel et ihan kaikki kamat on valmiina ja sitte nukkumaan. Tänpäivän kuvia saatte toivottavasti huomenna, loppuun marsuista vielä parit kuvat tältä kesältä.








Ekat kuvat risteytystyttö Oliivista, s.'07 ja loppukuvat Red-tyttö Paprikasta s.'09. :)

Hyvää koulunalkua kaikille, koittakaa kestää ! Moro :) 
ps. Ja anteeks et noi kaks kuvaa on kiinni toisissaa, säädin jtn. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(: