11.8.2011

Tallilla, tallilla, tallilla..

Moi ! :)

Tänään olin aamusta Adan kanssa tallilla kun Kira ratsasti Popsulla, poika kulki oikein hienosti! (;
Senjälkeen pääseimme Kiran kyydillä kotiin ja menin Adalle hetkeksi. Söimme, kävimme koneella ja sitten lähdimmekin jo käymään meillä. Vaihdoin vaatteet ja suuntasimme suurensuureen Södis cityyn. ;D

Olin södiksessä reilun tunninverran ja läksin kotiin.

Otsikko siitä, että olen nyt ollut tälläviikolla tähän asti jokapäivä tallilla, menen tallille huomenna, lauantaina ja sunnuntaina kisahoitajaksi Kumpumäelle Adalle ja Popsulle Ainon kanssa.
Ada ja Popsu netissä.

Nyt illalla olen siivoillut huonetta, istunut koneella ja lagaillut. :D Huomenna kun äitini tulee töistä, tulee samalla kyydillä Janina, yks parhaista kamuista ja lapsuudenkamuista meille yöks.♥

Lauantai onki sitte täys ohjelmaa. Eka aamulla Janinan ja Tildan kanssa tallille. Tallilta suoraan kotiin, Janina lähtee kotiin ja mä toisen Janinan 11v synttäreille. Sitte illalla meen kummitädin kanssa kattomaan Lintsin Peakock - teatteriin sitä Stage musikaalia. Tuun illalla joskus kotiin ja aamulla _aikainen_ herätys... Tallin pihalta lähtö n.8:00 kohti Kumpumäkeä, ja jos aiotaan letittää Popsu niin kuudeks tallille.... Ja mähän en ole aamuvirkku !

No ehkä selviin viikonlopusta, tiistaina sitten kouluun.. Mutta ei murehdita sitä vielä ! :)

Ja anteeks jos jotaki häiritsee ku linkittelen noita kamujen blogeja näihin teksteihin. :D
pari randomkuvaa loppuun...



Toi kisu ei sitten oo meijän. Unohin kertoa että mulla on myös kaks marsua, Oliivi ja Paprika joista jatkossa lisää. :)
ps. lisäsin tollaset valintajutut loppuun, jos vittisitte klikkailla, kommentoida ja lukijaks ryhtymistä en kiellä. ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(: