30.8.2011

Terveyskeskuksessa, kilinikalla, liikkakielto...

Moi..

Joo, eli oon nyt sitten liikuntakiellossa ainakin lauantaihin, eli silloin aikasintaan tallille.. ARG! :s

Kaikki alkoi siitä, kun eilen koulussa ekalla äikäntunnilla mun nenästä alko tuleen verta. Mulla saattaa yleensä tulla sitä noinvain, mut nyt sitä tuli, tuli, tuli ja tuli, paljon ! Iskälle sitte ilmotin etten jaksa tota nenää enää, voisko sen suonen polttaa taijtn ? Isi soitti terveyskeskuksee ja sano ettei voi polttaa ellei sitä verta tuu..

No, sit meni parituntia ja ruokavälkällä sitä verta tuli taas. No sitte soitin isille ja kysyin voisko se lähtee heittää mua terveyskeskuksen päivystyksee vaik se oliki töis. Isi onnistu sit lähtee ja ku päästiin päivystyksee ni vuoto oli lakannu mut se vuotokohta näky kuitenki viel ja ne sit poltti sen suonen/ vuotokohan. Se ei siis tunkenu mitää tulitikkuu mun nenää, vaa sellasen metallisen tikun mis oli päässä  jtn kemiallist ainetta taijtn et se niinku poltti sen. :D Monimutkastako ?

Menin sit viel verikokeisii ja lähin kotii. Ne anto lähetteen et jos viel illal tulee verta ni Meilahtee Korvaklinikan päivystyksee.

Kaikki suju ihan okei, en saanu aivastaa enkä niistää nenää, kivaku just olin flunssassa ja nenä täys räkää eikä saa niistää.. :D Kunnes.. Sitä verta alko taas vaan tulemaan ja tulemaan. Sit meni hermo, totaalisesti. Huomasinki istuvani jo autossa ja menos kohti Meilahtee iskän kans. Ja kellohan oli 21:40.

Päästiin klinikalle, ja vuoto lakkas just. Ne näki sen vuotokohan kuitenki ja poltti uudestaa jollaki tehokkaammal ja eri jutul, nii et piti puuduttaakki. Tosin sen puudutuksen tulos oli se, et se aine sielt nenästä valu ulos, jonka seurauksena mulla oli puutuneena nenä, huulet, kieli ja kurkku. :D Sit mult valu kuolaki ihanasti suusta ja se lääkärin avustaja/hoitaja pyyhki vaa mun suuta... Mul oli siin sylis läjä paperii mutten tajunnu pyyhkii mtn.. :D Ja tosiaan olen 14.v :)

Operaatio oli ohi, ni piti jäädä puolekstunniks sinne kontrolliin et kaikki on ok. Sit sain A4'sen ohjeita, johon kuuluu myös nämä... :
 - ei kuumia ruokia / juomia
 - ei saunomista / kuumia suihkuja
 - EI AIVASTAMISTA / NENÄN NIISTÄMISTÄ
- liikuntakielto 4pv ( en saa siis juosta, kouluun pitää kävellä rauhallisesti ja en saa ees kouluun pyöräillä, saatika RATSASTAA ! )

Kotona oltiin siinä vähän ennen 00:00, kuinka ihanaa...

Isoin murheenkryyni on toi ratsastus. Tallilla olin viimeks to, koska viime la jäi väliin kuumeen takia.
Tänään piti mennä, muttei oo kyytiä ja en ois ton kiellon takia päässykkään. No, tänpäiväne piti korvata huomenna, ja sitte to normikerta. EI ONNISTU ! Pääsen tallille siis vasta lauantaina, en kestä.. ! En oo ratsastanu ikuisuuksiin. :( Okei alle vko mut... :D

Anteeks pitkä, sekava ja outo postaus, tuskin ketään ees kiinnostaa minä ja mun nenä. :D Loppuun viel pari kuvaaa, adios !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(: