25.8.2011

Monta päivää, yksi postaus

"Nyt se kuhertelu siellä loppu! Yksi nuorimies ja kolme pimua ympärillä. Kaikki hihittää ja kikattaa kokoajan, rauhoittukaa!"

"Mäki oon kaatunu monesti.. Ja aina noussu urheena ylös!"

Moi ! En ookkaan hetkeen kirjoitellut..

Tiistaina olin isomummoni 100v synttäreillä! Huikeeta ! :) Mukavat pippalot, aika rauhalliset. :D Eli en tiistaina koulussa ollut.

Keskiviikkona normipäivä koulussa + koulukuvaus.. Pilasin senkin kameran linssin ! :D En ees haluu tietää miltä näytän missäkään kuvassa, mun ja Tildan kaverikuvan näinki jo.. :D Olin illemmalla kuvaamassa Tildaa ja Cherryä.

Torstai, eli tänään. Normipäivä koulussa, iha mukavaa.  Kaks vikaa tuntia köksää, tehtiin tiikerimuffinsseja. :) Mun piti laittaa niistä kuva ku sain niitä kotiinki, mutta unohdin ja nyt en jaksa joten se siitä. :D Hyviä tuli! :p

Ja noi kursivoidut pätkät tossa alussa.. Molemmat koulusta, eka keskiviikon mantsan tunnilta. Hieman naurettiin tolle, varsinki ku vika tunti.:D Kyseessä siis mä, Teea, Ada ja Tommi.  Toka pätkä, tänpäiväseltä hissantunnilta. Puhuttiin siis sodasta, niistä kuolleista yms. Tilda sitte tokas että aina ku se on kaatunu ni noussu kyllä ylös. Kivat naurut sain siitäkin. :D

Uus banneri ja jonkinmoinen ulkoasu.. En tiiä kauan siinä on. :D KOMMENTTIA ! :)

Heissan !
ps. ei kuvia :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(: