9.11.2011

30 faktaa minusta

Elikkäs, tässä lupaamani erikoispostaus, 30 faktaa minusta. Postaus tulee 30. lukijan kunniaksi, joita onkin jo 38 ! :o Kiitos kaikille suuresti ! :)

1. Rakastan kaakaota. Tuli ekana mieleen, varmaan siksi että join sitä juuri. :D Mulle pakollinen aamuisin, toimii samalla tavalla ku kahvi joillekkin... :D

2. Olen harrastanut kaikkea hiihdosta huilunsoittoon, mutta ratsastus on ainut mikä on 'tullut jäädäkseen', ja olen ratsastanut reilut 7. vuotta.

3. Mulla on kolme lemmikkiä, kaks marsua Oliivi ja Paprika ja sitten on kissa Eetu. :)








4. En harrasta tällähetkellä oikeastaan mitään. Uus vuokrahevonen etsinnässä, Futuraa hoitelen ja hillun Kaktun kans apuna tallilla. :)

5.Tykkään ruuanlaitosta, ja kotitalous onkin ainut aine mikä mulla on todistuksessa 10. :D

6. Omistan Canonin EOS 1000D järjestelmäkameran, ja siihen kaksi putkea.

7.Oon syntynyt 7.7.97, ja kappas mun onnennumero onkin 7 ! :D

8. Hoidin pienempänä Karlvikin ratsastuskoulussa poneja, mutta ensimmäinen 'oikee hoitohevonen' (mulle yksityishevoset on enemmän hoitohevosia ku ratsastuskoulujen ponit) oli ic. r. Fortuyn, 'Osmo'. Poika oli paras. ♥




9. Koulussa vihaan kemiaa, matikkaa, historiaa, äidinkieltä, ruotsia ja englantia.                             

10. Jes, jo kolmasosa kirjotettu! Talvi on tosi kivaa aikaa, pääsee laskettelemaan ja tykkään lumesta. Sensijaan syksyn ja nää sateiset masispäivät vois skipata.

11. Tykkään eläimistä, meillä on ollu nykyisten lemmikkien lisäksi 5 gerbiiliä, 4 marsua ja kaks koiraa. :)

12. Tykkään valokuvaamisesta! Ainut kiva asia on syksyssä kivat värit, joita ei tosin tullut tänävuonna oikeastaan kuvailtua. ):

13. Tykkään matkustella. Viimeksi olin kesäloman alussa Ruotsissa ja Tanskassa. Otin reissulta vajaa 2000 kuvaa, alla osa. :)


 





14. Omistan samsungin s5230 kosketusnäyttöpuhelimen, ja juuri sunnuntaina saamani iPhone nelosen. iPhone siirtyy käyttöön ens maanantaina, kun liittymä siirtyy.

15. Mun perheeseen kuuluu isi, äiti ja pikkuveli. Oon isintyttö. :)

16. Asun omakotitalossa pellon laidassa ja metsän reunassa. :D (x) kiinnosti

17. Sotken paljon (tai sit en vaa laita tavaroita paikoillensa), ja oon tosi huono siivoomaan! Se näkyy mun huoneessa paremminki ku hyvin.

18. Luen paljon kirjoja, enimmikseen dekkareita.

19. Oon kunnon datis, roikun netissä aika lailla.. Enimmikseen facebookissa, bloggerissa, youtubessa ja hevostalli.netissä. Samalla myös muokkailen kuvia ja juttelen mesessä. :D

20. Luen montaa eri blogia, ja joskus tuntuu et uusimmat lukemattomat postaukset ei lopu koskaan...

21. Oho, enään yheksän faktaa kerrottavana. Kuuntelen aika paljon musiikkia, enimmikseen poppia,  suomiräppiä ja reggaeta.

22. Apua, en keksi enään mitään kirjotettavaa.. Oon ratsastanu säännölisesti opetuksessa ainoastaan Karlvikissa ja Eriksnäsissä.

23. Mul on parhaat kaverit.♥ Jotkut niit ykkösii, mut kaikki tosi tärkeitä. :) Esim. fb'n perhelistassa tärkeimpiä, siskoina ja veljinä. (;

24. Tykkään joulusta ! Tuli tosta numerosta mieleen. Lahjat ei oo tärkeimpiä, vaa se fiilis. Mä taidankin olla lahjani ainakin osittan jo saanut... :D

25. Tykkään käyttää paljon kaikenlaisia hymiöitä, kaikenlaisissa kirjoitteluissa. :D:D

26. Söin pienenä tarhassa aina pikkukiviä.. Yks vanha tarhakamu muistki mut siitä ku taas törmättin ku tulin vitosella niitten luokalle.

27. Jea tää on loppu kohta !! Tykkään kuvailla kaikkea, ihansama oliko se heinäsirkka vaiko hevonen, kärpänen vaiko kukkarukku.

28. Oon omasta mielestäni sosiaalinen ja hyvin puhelias.. Nauran kans aika lailla, eikä se aina lopu ku seinään. :D

29. Kutisen tosi helposti... !!

30. Jeah, tää on ohi ! Kiitos kaikille lukijoille hurrrjasti! Muita erikoispostausideoita voisin ottaa vastaan ku ei nyt oo mitään kummosempaa kirjoteltavaa. :)

Toivottavasti kelpas, vaikka nää jotkut jutut oliki aika randomilla heitettyjä. :D Pahoittelen kirjoitusvirheitä, tää on kahtena iltana kirjotettu ja oon nytteki törkeen väsyny...

Taikajim♥
Moro, öitä kaikille ! :)

8.11.2011

Ussantunti

Joo, eli oon uskonnontunnilla koulussa. :D 30 faktaa minusta- postaus tulossa toivottavasti illalla!

Lisäsin tohon reunaan tollasen kyselyn, vastailkaapas siihen. :)
mun uus rakkaus.
♥ 
 





5.11.2011

wooooot ! :o

Neljä, siis NELJÄ  uutta lukijaa, päivässä ! :D Oon iha hämilläni, kiitos kaikille rakkaat lukijat! :)

Mahtaisikohan Kaktun ja Futuran blogilla olla osuutta asiaan ? ;)
No, ihan sama, kiitos kaikille ! :)

Tänään olin kuvailemassa Kaktua, Futuraa ja Noblessia. Hauska päivä oli. :) Huomenna sitten expoilemaan. :D

Nyt alkaa ulkoasunmuokkausprojekti, ja kun on  30 lukijaa täynnä, tulee 30 faktaa minusta - postaus.

Heippa ! :) 
wnb taidekuvaaja, ruotsinlaivalta kesäkuu 2011.
EDIT !! : Nyt jo 31 lukijaa, joten alan väkertämään teille faktapostausta. Ja lasken myös anonyymilukijat, joita ei näy lukijat - palkissa. Iso kiitos kaikille ! :)

DASTIN.

                                                 "Olit mulle tärkee sekä olit mulle rakas,
                                                 Olit mulle hyvä ystävä sä olit mulle parasta"


Nonii... Dastinpostauksen aika.

Lopetin ponin vuokraamisen siis tallipaikan takia. Poni mitä parhain, omalaatunen, höpsö pikkunen. :) Jos ois rahaa, ottaisin sen ylläpitoon toiselle tallille. Jos ois vielä enenmmän rahaa, ostaisin sen. Näin ei kuitenkaan oo...

Haikein mielin mennnään. Kattelin kaikkia kuvia, ja ao. kollaasia tehdessäni, tajusin kuinka paljon jään kaipaamaan tuota ponia, jonka kanssa koin paljon lyhyessä ajassa. p a r a s . ♥


Mulla ois vielä kaks ns. rästiä, jotka saisin käydä sitte ku haluun. Kattoo nyt meenkö, toisaalta haluisin ku nyt jo kauhee ikävä Dastinia, mut en tiiä kehtaanko. Eihän siinä sillein mitään pahaa et lopetin, mun pää ei vaa enää kestäny sitä paikkaa. Jos ois paremmalla tallilla ni ei ois ollu mitään syytä lopettaa.

Nyt koitan epätoivosesti keksiä paikan missä jatkaa harrastusta. Sen tiiän, et joku päivä nään viel Dastinin mut sitä ei sit tiiä et millon. Se päivä voi olla jo huomenna, tai vaikka vasta ensi vuonna.

Apua, tuli kauhee ratsastuskuume. Sillain oon miettiny, et mullahan on kaks ilmasta vuokrauskertaa. Heti ku äiti ilmotti asiasta, olin et 'ei , en mee'. Miksiköhän? En tosiaankaan tiedä, ja oon siihen koittanu keksii ratkaisua.

Loppuun sekalainen joukkio kuvia. (Klikkaamalla isommaksi.) Täst postauksest tuli aika tylsä (?) mut kommentoikaa, kysymyksiin vastaan mielelläni.




miten mä istun tuol ? XD








aws. (:

Nyt meen miettimään maailman menoa + nukkumaan, öitä ! :)

4.11.2011

arkistojen kätköistä.

                                                      Päivä 20: kuva itsestäsi

vähä tuoreempaa kuvaa tännekki ;)
Otettu siis ekojen ''kisojeni'' jälkeen, polluxkisat Kirsikka-ponilla. Olin ratsastanut about vuoden, eli toi kuva on otettu reilut 6v sitten. :) Hahhaha :D

3.11.2011

2pv, yksi postaus.

                                                      Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi



Päivä 19: kuva puhelimestasi

Samsung S5230, Gold desing limited edition :D


Päivä 20: kuva itsestäsi

täs nää nyt ois, viimesii viedää. Eli siis eilisen ja tänpvn. Huomenna kunnollinen postaus ja hope so D postaus.

Öitä ! :)

ps, kuvat ihmeen huonolaatusia, näytti kamerassa paremmalle O.o

1.11.2011

njaa

Päivä 17: kuva lempi juomastasi




Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi



Päivä 19: kuva puhelimestasi


Päivä 20: kuva itsestäsi

Anteeks erittäin ankee kuvasaldo, en löytäny kunnon kuvaa. O'boy kaakao siis suurta herkkua ja tietysti maito. :)  Huomenna tai torstaina Dastinpostaus julkasuun..