5.11.2011

DASTIN.

                                                 "Olit mulle tärkee sekä olit mulle rakas,
                                                 Olit mulle hyvä ystävä sä olit mulle parasta"


Nonii... Dastinpostauksen aika.

Lopetin ponin vuokraamisen siis tallipaikan takia. Poni mitä parhain, omalaatunen, höpsö pikkunen. :) Jos ois rahaa, ottaisin sen ylläpitoon toiselle tallille. Jos ois vielä enenmmän rahaa, ostaisin sen. Näin ei kuitenkaan oo...

Haikein mielin mennnään. Kattelin kaikkia kuvia, ja ao. kollaasia tehdessäni, tajusin kuinka paljon jään kaipaamaan tuota ponia, jonka kanssa koin paljon lyhyessä ajassa. p a r a s . ♥


Mulla ois vielä kaks ns. rästiä, jotka saisin käydä sitte ku haluun. Kattoo nyt meenkö, toisaalta haluisin ku nyt jo kauhee ikävä Dastinia, mut en tiiä kehtaanko. Eihän siinä sillein mitään pahaa et lopetin, mun pää ei vaa enää kestäny sitä paikkaa. Jos ois paremmalla tallilla ni ei ois ollu mitään syytä lopettaa.

Nyt koitan epätoivosesti keksiä paikan missä jatkaa harrastusta. Sen tiiän, et joku päivä nään viel Dastinin mut sitä ei sit tiiä et millon. Se päivä voi olla jo huomenna, tai vaikka vasta ensi vuonna.

Apua, tuli kauhee ratsastuskuume. Sillain oon miettiny, et mullahan on kaks ilmasta vuokrauskertaa. Heti ku äiti ilmotti asiasta, olin et 'ei , en mee'. Miksiköhän? En tosiaankaan tiedä, ja oon siihen koittanu keksii ratkaisua.

Loppuun sekalainen joukkio kuvia. (Klikkaamalla isommaksi.) Täst postauksest tuli aika tylsä (?) mut kommentoikaa, kysymyksiin vastaan mielelläni.




miten mä istun tuol ? XD








aws. (:

Nyt meen miettimään maailman menoa + nukkumaan, öitä ! :)

4 kommenttia:

  1. :<< ei nääin viivi :((

    VastaaPoista
  2. voih, ihania kuvia ja kiva postaus muutenkin :) voimia <3 ja kyllä me sulle kohta joku poni löydetää jolla pääset ridaa !

    VastaaPoista
  3. kiitos :) jooo koitan 'toipuu'.. <3 hah jep !

    VastaaPoista

(: