9.11.2011

30 faktaa minusta

Elikkäs, tässä lupaamani erikoispostaus, 30 faktaa minusta. Postaus tulee 30. lukijan kunniaksi, joita onkin jo 38 ! :o Kiitos kaikille suuresti ! :)

1. Rakastan kaakaota. Tuli ekana mieleen, varmaan siksi että join sitä juuri. :D Mulle pakollinen aamuisin, toimii samalla tavalla ku kahvi joillekkin... :D

2. Olen harrastanut kaikkea hiihdosta huilunsoittoon, mutta ratsastus on ainut mikä on 'tullut jäädäkseen', ja olen ratsastanut reilut 7. vuotta.

3. Mulla on kolme lemmikkiä, kaks marsua Oliivi ja Paprika ja sitten on kissa Eetu. :)








4. En harrasta tällähetkellä oikeastaan mitään. Uus vuokrahevonen etsinnässä, Futuraa hoitelen ja hillun Kaktun kans apuna tallilla. :)

5.Tykkään ruuanlaitosta, ja kotitalous onkin ainut aine mikä mulla on todistuksessa 10. :D

6. Omistan Canonin EOS 1000D järjestelmäkameran, ja siihen kaksi putkea.

7.Oon syntynyt 7.7.97, ja kappas mun onnennumero onkin 7 ! :D

8. Hoidin pienempänä Karlvikin ratsastuskoulussa poneja, mutta ensimmäinen 'oikee hoitohevonen' (mulle yksityishevoset on enemmän hoitohevosia ku ratsastuskoulujen ponit) oli ic. r. Fortuyn, 'Osmo'. Poika oli paras. ♥




9. Koulussa vihaan kemiaa, matikkaa, historiaa, äidinkieltä, ruotsia ja englantia.                             

10. Jes, jo kolmasosa kirjotettu! Talvi on tosi kivaa aikaa, pääsee laskettelemaan ja tykkään lumesta. Sensijaan syksyn ja nää sateiset masispäivät vois skipata.

11. Tykkään eläimistä, meillä on ollu nykyisten lemmikkien lisäksi 5 gerbiiliä, 4 marsua ja kaks koiraa. :)

12. Tykkään valokuvaamisesta! Ainut kiva asia on syksyssä kivat värit, joita ei tosin tullut tänävuonna oikeastaan kuvailtua. ):

13. Tykkään matkustella. Viimeksi olin kesäloman alussa Ruotsissa ja Tanskassa. Otin reissulta vajaa 2000 kuvaa, alla osa. :)


 





14. Omistan samsungin s5230 kosketusnäyttöpuhelimen, ja juuri sunnuntaina saamani iPhone nelosen. iPhone siirtyy käyttöön ens maanantaina, kun liittymä siirtyy.

15. Mun perheeseen kuuluu isi, äiti ja pikkuveli. Oon isintyttö. :)

16. Asun omakotitalossa pellon laidassa ja metsän reunassa. :D (x) kiinnosti

17. Sotken paljon (tai sit en vaa laita tavaroita paikoillensa), ja oon tosi huono siivoomaan! Se näkyy mun huoneessa paremminki ku hyvin.

18. Luen paljon kirjoja, enimmikseen dekkareita.

19. Oon kunnon datis, roikun netissä aika lailla.. Enimmikseen facebookissa, bloggerissa, youtubessa ja hevostalli.netissä. Samalla myös muokkailen kuvia ja juttelen mesessä. :D

20. Luen montaa eri blogia, ja joskus tuntuu et uusimmat lukemattomat postaukset ei lopu koskaan...

21. Oho, enään yheksän faktaa kerrottavana. Kuuntelen aika paljon musiikkia, enimmikseen poppia,  suomiräppiä ja reggaeta.

22. Apua, en keksi enään mitään kirjotettavaa.. Oon ratsastanu säännölisesti opetuksessa ainoastaan Karlvikissa ja Eriksnäsissä.

23. Mul on parhaat kaverit.♥ Jotkut niit ykkösii, mut kaikki tosi tärkeitä. :) Esim. fb'n perhelistassa tärkeimpiä, siskoina ja veljinä. (;

24. Tykkään joulusta ! Tuli tosta numerosta mieleen. Lahjat ei oo tärkeimpiä, vaa se fiilis. Mä taidankin olla lahjani ainakin osittan jo saanut... :D

25. Tykkään käyttää paljon kaikenlaisia hymiöitä, kaikenlaisissa kirjoitteluissa. :D:D

26. Söin pienenä tarhassa aina pikkukiviä.. Yks vanha tarhakamu muistki mut siitä ku taas törmättin ku tulin vitosella niitten luokalle.

27. Jea tää on loppu kohta !! Tykkään kuvailla kaikkea, ihansama oliko se heinäsirkka vaiko hevonen, kärpänen vaiko kukkarukku.

28. Oon omasta mielestäni sosiaalinen ja hyvin puhelias.. Nauran kans aika lailla, eikä se aina lopu ku seinään. :D

29. Kutisen tosi helposti... !!

30. Jeah, tää on ohi ! Kiitos kaikille lukijoille hurrrjasti! Muita erikoispostausideoita voisin ottaa vastaan ku ei nyt oo mitään kummosempaa kirjoteltavaa. :)

Toivottavasti kelpas, vaikka nää jotkut jutut oliki aika randomilla heitettyjä. :D Pahoittelen kirjoitusvirheitä, tää on kahtena iltana kirjotettu ja oon nytteki törkeen väsyny...

Taikajim♥
Moro, öitä kaikille ! :)

3 kommenttia:

  1. hih, tää oli kiva :) tee joskus uudestaa ;)
    ps. tykkäät valokuvata tuli x2 , näköjää tykkäät :D

    VastaaPoista
  2. hah olivia (;

    kiitos Aino, joo voisin tehä :) ! jos keksin faktoja... ;) OHO ! illalla tein ja luin ton kyl lopuksi kahesti läpi mut ei sattunu silmään... :D

    VastaaPoista

(: