12.11.2011

jos sut saisin en vois muuta enään toivoa.

Moi ! :)

Tänään heti aamusta tallille Kaktun kans. Kaktu hyppäs Futuralla, ihan kivasti meni. :)

Sieltä sit suoraan messukeskukseen, ELMA ja lemmikkimessuille. :D Kaikenmaailman näytteitä tarttu taas läjä mukaaan.. Eipä mitään kummallista muuten.

Himas oon vaan lagaillu, kävin saunas ja dataillu. Perustylsä lauantai.... Hiema v'tuttaa yks ihminen, mut ei siitä sit sen enempää. :):):) Huolensa kaikilla.

Muttajoo, otsikko Vertikaalin - Jos sut saisin biisistä. Alanko jatkossa laittamaan otsikon joistaki biisin sanoista ? Kommentoikaahan. :)

Robi ja Aada (:


Mut mä meen, moikka !

ps. maanantaista eteenpäin mulla on sit iPhone käytössä, jeaaaa ! (;

pps. yli 2000 näyttökertaa ? :o KIITOS !

5 kommenttia:

  1. Sanon vaa sen verran viivi, jos tol tarkotit mua nii lupaan et oon vielä ilosempi sulle :)!!!

    VastaaPoista
  2. taidan tietää ketä tarkotat..?
    mut joo ala vaa laittaa tollee aina biisin sanoja tms (; ja maanantaina sitte munkaa ! kuka toi koira muute on? :))

    VastaaPoista
  3. joo olle tiiät :D ja jooo laitan jos keksin ja jaksan (; joooo, se on Robi, sielt tallilt mist Futura on :)

    VastaaPoista

(: