29.3.2012

kiirettä pukkaa.

Moi!

En ookkaan postannu lauantain jälkeen vaikka piti....

Sunnuntai meni sukujuhlissa, jonka jälkeen tosin käytiin Prismassa ostaa mulle uus kypärä, mut se meniki palautukseen ku oli liian iso. :D Muuta kummosta ei oo tapahtunu.

Mun piti tehä postaus mun ratsastuskamoista, mutta koska blogger, niin sitä ei oo vielä tullu. Kattoo jos viikonloppuna kerkeis vaikka kiire on. :)

Nyt oon ridannu Amylla maanantaista asti, tosin tiistaina menin Romppulilla vaihtelun vuoks. On ollu kestämistä siinä neidissä , kunnon pelleilyä vaan. Siis Amylla, tänäänki talutin sitä ja juoksin viressä ku oli nii helvetin kauheeta taas kaikki. ARGH. Romy myös onnistu potkasemaan mua pohkeeseen maanantaina, se keuli ja sit potkas mua.. :D

Ollaa muute aika feimei Idan kans, päästää Sipoon Sanomii täyttää tyhjää tilaa ku ridattii pellol.. hehe :D Voin sit ottaa siit lehdest kuvan ja laittaa tänne ;)

Koulus on ollu semichillii, kokeit pukkaa enkä osaaaa mtn mut ihasamaaa :d heh.

Viikonloppun suunnitelmis ois mennä kummille yöks, sit Adan kans tallille ja kattoo kisoi Eriksnäsii. Sit sunnuntaina todennäkösesti viel leffaa. (:

Loppuun kuvia eiliseltä, anteeks oon järkky. :D


W ♥
F ♥

Ida osaa ;)



PS, EI OO KU JOKERIT ! ♥

kiitänjakuittaan, moro.

4 kommenttia:

  1. eiii viivi.. ei toi kuva :P :(( XD
    // Ida

    VastaaPoista
  2. kiva blogi =) hienoja kuvia ja oot tosi nätti tyttö! Jään lukijaksi =)
    Käyhän katsomassa myös mun blogi, ja jos nappaa liiity lukijaksi ja jätä mielipide kommentti boxiin :)

    http://hennankengissa.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos sulle! piristi kommentti kivasti päivää :) juups !

      Poista

(: