13.3.2012

henkiin herättelyä ja haaste

Moikka!

Moni on varmaan huomannut, etten ole blogiin kohta kuukauteen kirjoittanut. Kommentteihin olen vastannut ja muitten blogeja lukenut, mutta en ole jaksanut itse kirjoittaa. Koska kuitenkin kirjotan blogia ensisijaisesti itselleni, en ole tänne tullut väsertämään pakon alaisena mitään. Olen kuitenkin elävien kirjoissa ja postausta pitäisi nyt tulla jatkossa muutamasti viikossa. Käyn tallilla viikosta riippuen 2-4 kertaa, joten koitan ainakin tallipäivinä postailla.

Mulla on uus vuokris, Amy. Munhan piti lopettaa ratsastus ja säästää rahat Dastiniin, mutta äiti haluaa testata jaksanko oikeesti käydä tallilla niin usein, ni aloin vuokraamaan Amya, eikä mulle oo todellakaan mitään haittaa siitä. :)
Amy on  trakehneri ja syntyny -05 eli on nyt 7vuotta. Amyn omistaa Paukku. Käyn tallilla yleensä Romyn vuokraajan kanssa, eli Idan. Paukku omistaa siis molemmat hepat, Ida on vuokrannut Romya jo kesästä asti ja mä tulin sen seuraks nyt vuokraamaan Amya. :)

Tänään oltiin maastossa, oli jännä reissu. Sattu ja tapahtu mut hengis selvittii. :D


Sain haasteen Susannalta, kiitos siitä hänelle! Haasteena on kertoa 7 asiaa minusta, ja sitten annan haasteen 7 bloggaajalle, joten haasteen nimi on 7 asiaa minusta, 7 asiaa sinusta. :) Kerron nyt 7 asiaa ja loppuun laitan blogit mitkä haastoin. Kuvia myös lopussa!

1. Harrastan hevosia, ja tykkään valokuvata. Kamerana mulla on Canonin EOS 1000D. Okei nää te jo tiesittekin, koitan keksii jotain ''uutta''. :p

2. Hmm.. Meen tettiin Ruskeesuolle, poliisien tallille joten pääsen viikoks hoitaa poliisiheppoja, oon tosi innoissani!

3. Kävin viime lauantaina salilla ekaa kertaa, ja tarkotus ois alkaa käymään säännöllisesti et sais lihaskuntoo yms. treenattua. :D Salille pääsee kätevästi ilmaseks millon vain, ku päästään käyttää iskän työpaikan laitteita.

4. Meen riparille ens kesänä 6.7-13.7 joten vietän myös mun synttärit riparilla.

5. En keksiny mitään, joten kysyin yheltä kaverilta millasena ihmisenä se pitää mua, oon sen sanojen mukaan mukava, hyvää seuraa, luotettava, nätti ja hyvä laittaa ruokaa. :p

6. Koulu on alkanu menee reippaasti alaspäin, enkä ees haluu tietää mikä mun tuleva ka on.... mm. kemiankoe 5, matikankoe 5- ja historiankoe 6-.

7. KOHTA ON ONNEKS KESÄ !! Tykkään talvestakin tosipaljon, mut jotenki odotan lämpöö ja kesävaatteita. Ja tietenkin loma. ♥

Siinä nyt oli... Pahoittelen ettei ollut mitään parasta antia. :D Haastan:
Olivia
Nelli
Paulina
Vilma
Julia
Janina
Carita


Loppuun muutama kuva, mutta sanon nyt jo, moikka! :)












4 kommenttia:

(: