11.4.2012

oon huono.

On taas blogi vähän jäänyt..



Kummosia ei oo tapahtunu, tallilla ja kavereitten kans oltu. (:
tildakarhunpoika ja viivismurffi

Piia, mä ja Tilda! oli hauskaa :D

Löysin eilen entisen liikutusponin nykyisen liikuttajan (taino se löys mut) ja oli tosi kiva kuulla Cavallon kuulumisia. Mähän liikuttelin sitä sillon joskus -10 syksyllä muutaman kerran, kunnes se myytiin. Ei siitä oikeen ensiponiks ollu...

Me lähetään ensviikon perjantaina Ylläkselle viikonlopuks laskemaan, ja tullaan sit sunnuntai-iltana takas. Ootan innolla! :) Heti maanantaina alkaa sit tetti, toivottavasti jaksan herätä..
mun rakas ♥

Tasan viikonpäästä keskiviikkona hammaslääkäri, en yleensä pelkää mitään tollasia, hammaslääkäris on kivaa jne, mut nyt pelottaa.. ): Mun leuat naksuu aina kun syön, ja myös mun polvissa on vikaa. Mun äidillä on reuma, ja leuoissa vikaa. Äiti luki netistä et lapsilla reuma tulee ekana kai leukoihin, joten nyt toivon vaan ettei mulla oo reumaa tai leuoissa mitään muutakaan, esim luuta lähteny tms. ):

Tallille oon menossa huomenna, ja perjantaina Olle tulee mukaan ja ridataan hepat yhessä. :)

Ei mulla kai muuta, anteeks taas ku kesti päivitellä koitan olla aktiivisempi jatkossa.. Kommentoikaas muuten, uus bannerikin laitettu. ;)


Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

(: