13.12.2011

sairastelua ja kisafiiliksiä.

Moi!
Viime perjantaina olin Olivian ja Axelin kanssa Itiksessä shoppailemassa. En ostanut itseasiassa mitään muuta kuin Olivialle joululahjan ja ruokaa. :D Äiti haki meijjät kotiin ja sit kävi ostamassa mulle Seppälästä sellasen ihanan haalarin, oon nii rakastunu siihen. :) Kuvaa myöhemmin.

Lauantaina olin auttamassa Kaktua Kalliorinteellä kisoissa Futuran kanssa. 80cm hylky kun Kaktu tippu Futun hurjan loikan jälkeen, 90cm 0-0 ja 3. sija. Hienot ! :)

Sunnuntaina heräsin aikaseen Teean kanssa kirkkoon riparimerkintää hakemaan.. Siitä suoraan Tuusulaan autokirpparille. Loppupäivä vaan lagailua himassa.

Maanantaina koulussa ei mitään kummallista, Elinan kanssa hilluttiin potkupuvut päällä koko päivä. :) Äiti on kipeenä ja lähti lääkäriin, ja pääsin sen kyydillä suoraan koulusta tallille.
Menin Bellalla kevyttä koulua, vettä sato ja kenttä oli alkuun jäässä + liukas. Poni oli kauheen vänkyrä ja tahmea alkuun, loppua kohti parani. Paljon käyntityöskentelyä, vähän ravia ja vaan kaks lyhyttä laukkapätkää oikeeseen. Lopuks jäi ihan kiva fiilis alun vänkyröinnistä huolimatta.

Tänään tiistaina, heräsin aamulla ja mulla oli järkyttävä olo. Kurkku kipee ja pää täys räkää ja nenä tukossa. Jäin suosiolla koulusta kotiin. Äitikin nyt ollu viikonpäivät kipeenä, tauti näemmä tarttunu… Huomenna lääkäriin korvien takia, toivottavasti ei oo korvatulehdusta !

Ainiin, mun kaveri keskisuomesta tulee meille perjantaina kylään ja lähtee maanantaina oltuaan mun kanssa päivän koulussa. Kivaa siis tiedossa Justiinan kanssa ! :)

Tää oli kuvaton postaus, koska kirjotan tätä puhelimella :D. Toivottavasti onnistuu, en oo aikasemmin kokeillu..

Moro, ja pysykää terveenä ! (:

6 kommenttia:

  1. koita parantuu<3
    mut heei, eiks sun pitäny tulla meille la-su yöks ja ku on su se paripuku... mut en kyll välttis mee sinne, en oo varma. ehkä juuliankaa, mut silti

    VastaaPoista
  2. jooo yritän <3 joo piti, mut se ei ois kai käyny meille ja kerranki ku justus pääsee tänne ni se tulee mut jos meette siihe kisaa ni tullaa tietty kuvaa ja kattoo ;) en mä sua unohda :D

    VastaaPoista
  3. aivan, no emt ees mennäänkö. me katotaa juuliankaa huomen tallilla jne

    TERVEISIN OLLEPOLLE69

    ^^ joo en jaksa kirjautuu google tiliin ku oon nyt youtube käyttäjäl ja ei voi olla molemmil samaan aikaan ja pälä pälä :) that's me.

    VastaaPoista
  4. okei no ilmottele huomen, me tullaa kyl jos meette ! ;) hihiii :D oot sulo xxd päläpälä :)

    VastaaPoista
  5. öö hahah :DD grr (; mut joo okei

    VastaaPoista

(: