15.12.2011

pikapikapikapostaus.

Moi kaikille, pikasesti ! :)

Eli oon ollu kotona nyt tiistaista, huomenna taas kouluun.. Mul on korvassa joku painaumajuttu ja sitten flunssa, ni en oo ollu koulussa. :D Tänään ois ollu 8h päivä, koska matikan tukiopetus normikoulun päälle. En ollu koulussa, joten mä hullu meen huomenaamulla kaheksaks kouluun, siihen tukiopetukseen ja sitten vikalla tunnilla uusintakoe. Onneks pääsen jo puol kaks, ja sit Justiina meille ! :)

Eilen väsäsin Bellalle tonttulakin, josta kuvia huomenna tai lauantaina, viimestään la. Tänään oon kokopäivän vaan siivonnu. -.-

Eipä mulla muuta, lumi sais tulla jo ! Masentavaa ottaa tonttuilukuvia ilman lunta, jossei aattomaastossa viiimestään oo lunta ni sit mökötän ja suusta pääsee MUR joulutoivotuksien sijaan.. No ehkei, mutta melkein ! Janinan kanssa jo hyvät suunnitelmat aattomaastoon, nyt oottaa vaan että aika menis nopeesti ja sitä lunta tulis. :)

Mä meen, moikka !

4 kommenttia:

(: