11.10.2012

uus banneri !



Ada teki uuden bannerin mulle, mitä tykkäätte? :) Blogger ei suostu nyt vaihtaa sitä, joten vaihdan sen huomenna sit jos vaikka toimis :D


26.9.2012

kaikkee turhaa

On tosiaan blogi jäänyt.. Kuvailtiin kaksosten kans teille viime viikonlopusta viikonloppuvideo, ja mun oli tarkotus tulla postaamaan vasta sen kera. Video ei kummiskaan oo valmis vielä, joten postaan vaan kuvien kera.

Tänään tuli koulukuvien kaverikuva, jonka laitanki nyt tähän. Muutamat muut kuvat myös viikonlopulta, meillä oli siis koulupäivä lauantaina. Oltiin la myös tallilla, ja pe olin ratsastamassa Hagitaksella.














Mun postaukset on nykyään kauheen tynkiä, anteeks siitä. Ehkä postausinto palais ku se video saatais valmiiks.. (: Perjantaina uusimaan inssi, ni sit jos ois mopokortti taskussa! Näkemisiiin :--)

12.9.2012

kisoja, kisoja, isoskoulutusta..

Moi! Viime viikonloppu meni kisoissa. Sunnuntaina, eka olin Idaa tsemppaamassa Savijärvellä, ja olikin hienosti toisena 50-60cm luokassa. :) Sieltä sitten kiidin kohti Husötä, tsemppasin vuorostaan Adaa. Popsun kanssa he tulivat myös toiseksi B-merkissä. :) Hienoa!

Muuta kummallista en ookkaan tehnyt, lauantaina olin Porvoossa ajamassa iskän kanssa.... tuskasta. Iskä siis opettaa mulle mopokortin, mun mautolla.

Maanantaina oli ihan peruspäivä, en mielestäni tehnyt oikeen mitään.. EIKU! Olin kuvaamassa kun Ada hyppäs :) Tehtiin myös pieni videopostaus, (taino Ada teki) ja sen löydätte hänen blogista.

Eilen olin moikkaamassa Kaktua ja Futuraa, jonka jälkeen MLL-kurssilla. :)

Sori, nyt en jaksa kirjoitella joten sysään läjän kuvia loppuun. Anteeks puhelinlaatu.

Lähen muuten perjantaina isosleirille Mäntsälään, ja tuun sunnuntaina takas, jolloin mahollisesti Justimusfilmsin ja Nost3&Protron keikka! :) 






fanny piirs ! 









vähä yritin taiteilla :D


PS, kenelläkään mitään tettipaikkaehdotuksia?!

6.9.2012

hupskeikkaa....

..... ku viikko vierähti nopeesti. Anteeksi postaamattomuus ): Tuntuu että joka postaus alkaa nykyään näin...

Kummosia ei oo tapahtunu, eilen olin Leolla ratsastamassa ja lähdin Janinan ja Kassun kanssa maastoon. Kivasti meni. :) (Leo on Kassun kaveri, samassa paikassa missä Bella ennen asui.)

Anteeks etten jaksa selitellä, oon  ollu tallilla ja sit ajanu ajotunteja iskän kans. Pari kuvaa loppuun, koitan alkaa tsemppaa tän blogin kans!



ikävä ): 

heihei.

30.8.2012

pikapostaus ostoksista!

topit h&m, 4,95e/kpl. vaaleensininen ja tummanlila. 

ponnarit h&m, 1,95e/10kpl. sukat 7parin paketti 7,95e.

29.8.2012

superponi ♥

Eilen en kirjottanu koska ei ollu aikaa.

Kävin tallilla Paukun kanssa, ja Amy oli SUPER ! Neiti oli hienoin koskaan, ja se fiilis oli jotain niiin upeeta. ♥  Molemmat ihan kikseissä kuinka herkästi se toimi, ei tarvinnu kertaakaan tapella ja neiti toimi niin hyvin. Heti alusta mulla oli tosiaan fiilis että kaikki menee perseelleen ku poni lähti alta, mut onneks fiilis muuttu ja kaikki toimi superisti.

Kävin tänään iskän kans Porvoossa poliisiasemalla hoitamas mopokorttijuttuja. Sen jälkeen kävin nopeesti henkkamaukassa, ja ostoksista vaikka kuvaa huomenna jos joku tahtoo :D Siitä mäkkärin kautta kotiin ja tallille. Siel mentiin raviradalle heppojen kans, menin eka Romyl ja sit Amyl viel hetken, molemmat toimi kivasti. :) Huomenna materiaalii siitäki ;) ja yllätystä tulossa!


Sorppa kuvaton postaus, mut korjaan sen huomenna! Ainiin tosiaan Jippu 4kk viime sunnuntaina. :)

Moro!