12.9.2012

kisoja, kisoja, isoskoulutusta..

Moi! Viime viikonloppu meni kisoissa. Sunnuntaina, eka olin Idaa tsemppaamassa Savijärvellä, ja olikin hienosti toisena 50-60cm luokassa. :) Sieltä sitten kiidin kohti Husötä, tsemppasin vuorostaan Adaa. Popsun kanssa he tulivat myös toiseksi B-merkissä. :) Hienoa!

Muuta kummallista en ookkaan tehnyt, lauantaina olin Porvoossa ajamassa iskän kanssa.... tuskasta. Iskä siis opettaa mulle mopokortin, mun mautolla.

Maanantaina oli ihan peruspäivä, en mielestäni tehnyt oikeen mitään.. EIKU! Olin kuvaamassa kun Ada hyppäs :) Tehtiin myös pieni videopostaus, (taino Ada teki) ja sen löydätte hänen blogista.

Eilen olin moikkaamassa Kaktua ja Futuraa, jonka jälkeen MLL-kurssilla. :)

Sori, nyt en jaksa kirjoitella joten sysään läjän kuvia loppuun. Anteeks puhelinlaatu.

Lähen muuten perjantaina isosleirille Mäntsälään, ja tuun sunnuntaina takas, jolloin mahollisesti Justimusfilmsin ja Nost3&Protron keikka! :) 






fanny piirs ! 









vähä yritin taiteilla :D


PS, kenelläkään mitään tettipaikkaehdotuksia?!

8 kommenttia:

  1. Tettipaikkaehdotus: Hiekkaharjun Forever!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos sä oot siel ni joo ;)

      Poista
    2. Riippuu paljon työvuoroi mul siel on... :) ku voi olla et rupeen tekee enemmän hiekkikses vuoroi ja keraval sit vähemmä

      Poista
    3. no mut sen viikon voit olla kokonaa hiekkikses :) tai keraval iha sama mulle :D

      Poista
  2. mee sinne, mikä ala kiinostais tulevaisuudessa.:D !

    VastaaPoista
  3. Hei mistä oot ostanu noi korut ? jotka on siis yhessä noista pikkukuvista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://www.facebook.com/pages/Herkkusuu-korut/255130194554576 tuonne laitoin yksityisviestiä jonka kautta sovittiin osto. :) pitäiskin tehä koruista ja kyseisestä paikasta parempi postaus !

      Poista

(: