6.1.2012

@puhelin

Heii :--)
En oo hetkeen kirjotellu, sori. Parina päivänä on ollu tarkotus tulla kirjottamaan ja oon muitten blogit tullu lukemaan, mutta inspis kirjottamiseen on ollu jossain kaukaisudessa, joten en oo väkisin yrittäny mitää kirjotella. Joskus näin.

Tää loma tuli mulle tarpeeseen. Pääs koulusta eroon, ja näkemään ihmisiä mitä ei voi välimatkan takia nähä viikolla ku on koulut käynnissä.
Tässä parin päivän sisään en oo tehny yhtään mitään. Tiistaina olin kampaajalla ja stadissa Ollen kans, siitä myöhemmin varmaan lisää kera kuvien & uusien hiuksien.

Eilen ja tänään on ollu tosi hyvät päivät, ainakin mulla. Ulkona kiva sää hetkellisistä sateista riippumatta, toivoisin vaa lisää lunta ja pakkasia.
Oon tullu tosi iloseks parista asiasta, vaikka tänpäivän suunnitelmat meni kokonaan uusiks. Tosin mulla on yks ongelma tietenkin ilon vastapainoksi, mut ei siitä enempää ku ei liity tänne mitenkään. :D

Bellalla oon ollu viimeks ratsastamassa viimeviikon torstaina, joten on sitäkin pikkusta ikävä. :( Kattoo jos pääsisin viikonlopun aikana tallille, viimestään maanantaina. On heppailua ikävä ku vähän taukoa siitäkin ollu.

Ainiin ja mut haastettiin, kiitos Ada! Huomenna siis haastepostaus ja varmaan tiistaista jotakin.

Ei kuvia, koska oon puhelimella, ellen sitte jotenkin osaa taikoa tähän kuvia. :D

Kiitän ja kuittaan, moikka! :)

Ps, opin taikomaan, joten saattekin kuvan uusista hiuksista ja jostain muustakin ! :D

2.1.2012

uusvuos video !

Joo, elikkäs Wilma ja Fanny on tehny tubeen mahtavan uusvuosvideon, joka on ainaki munmielestä tosi hieno! :)

Siihen upeuteen pääsee klikkaamalla tätä ! ♥

1.1.2012

2012 !

Moi, ja hyvää uuttavuotta kaikille ! :--)

Vietin uudenvuoden Wilman, Fannyn ja perheen kanssa. Hauskaa oli XD
Oltiin Keravalla kattomas ilotulitusta ja oltais päästy uutisiinki mut ei noi kaks suostunu tulla munkans puhuu siihe kameroille,  enkä yksin halunnu mennä. Kotiin tultiin ja syötiin, kaheltatoista ammuttiin omat raketit ja sitte datailtiin melkein neljään kunnes mentiin nukkumaan.

Loppuun kuvia, osa eiliseltä ja osa tältä päivältä. Kuvat on sitten ©  Fanny ja Wilma ! :)

















Heissan (--:

ps. latasin just gimpin mutten osaa käyttää sitä, haluisko joku opettaa ? :D




28.12.2011

joululahjoja.

Noni, mro taas !

Nyt saatiin joululahjat kuvattua, ja Kauhee Kankkunen - leffa katottua. Selitän eka mun parista hassusta päivästä, ja sit esittelen joululahjat. :)

Elikkäs, maanantaina 26.12 suuntasin itteni junalla Turenkiin. Sieltä Nea ja sen puolisi Seppo tuli mut noutamaan, ja lähettiin siitä sit ajaa Nealle. Loppuilta katottiin vaa serranoo ja tutustuin paikkoihin yms. Nean pikkuveli Veeti (melki 2v) ja pikkusisko lotta (tasan 5kk) on ihan ylisöpöjä ! :) Mentiin nukkuu kahentoista aikaan, iltaan ei sisältyny mitään kummosta. :D

Tiistai, 27.12. Herättiin vasta kahentoista aikoihin, ja mentiin keittiöön aamupalalle. Nea läks vessaan, ja mä menin ottaas aamukahvia.. Siinä hetken sähläsin sen kahvipannun kans, ja kupskeikkaa pyörryin siihen lattialle. Nea ihmetteli ryminää ja säikähti ku tuli vessasta ku makasin vaan keittiön lattialla.. :D Nean äiti kerto, et olin alkanu kaataa sitä kahvia, sit oli vaan kuppi tippunu kädestä, aloin heilumaan ja kaaduin. Kolautin itteni tuoliin + tietty siihen lattiaan ja mul onki nyt käsivarressa ja lonkassa komeet mustelmat. Hiema säikähdin, en oo pyörtyny aijjemmin. :o
No ei siin sit mitää, ihan kunnos olin. Muutaman hetken pääst lähettii terveyskeskuksee ku Neal on naamas joku allerginen reaktio. Se sai siihen rasvan, geelin + kahet eri pillerit.. Ei kiva :C Loppupäivä lagailtiin ja katottiin serranoa ku ei saatu mennä tallille Nean naaman takia ettei mee pahemmaks.

Keskiviikko, 28.12. Aamupäivä lagattiin, sitte tultiin junalla meille. Kävästiin muutamissa kaupoissa ja tultiin kotia. Tehtiin pizzaa ja mutakakkua, namsnams. Sitte tosiaan katottiin se kauhee kankkunen ja nyt istutaan tässä. :D Sellasta tälläkertaa, paljon on mahtunu kahteen päivään.


Esittelen mun joululahjat, täs on _kai_ kaikki, muutamaa suklaalevyä lukuunottamatta jotka oon syöny jo, hups. :D




rakkaus ♥













1. Joku suihkugeeli, Dermosilin karpalorasva + suihkugeeli ja sit viel adidaksen suihkugeeli :D

2. Lumiukko pallopalapeli :3

3. Joulukalenteriarpa ja sitte tommone arpapaketti. :D

4. Lippu RHCP'n keikalle <3

5. Leffat : Kauhea Kankkunen ja Scary Movie 2. Levyt : Adelen 21, Rihannan uusin, Christina Perrin uusin, sit semmone mis on kaikkii sekalaisii biisei ja sitte jonku ihan randomin levy. Kummisetä vähä poltellu. :D

6. Henkkamaukan neule, tommoset ihanat lämpöset sukat ja sitte hipstereitä :D

7. iTunesiin 15e lahjakortti ja karkkia. :D

8. Lisää karkkia XD

9. Angry Birds lakanat, konvehtirasia, leffalippu ja marsuille tollasia herkkutankoja.

10. Kouluraippa, 100cm + 10cm piiska. Toi käsiosa  on tosi kivan tuntunen! :)

11. Pinkit reinot ja tollaset toiset tosi lämpöset tossut. :)


Täs on kai kaikki... Suklaita oon syöny jo, ja kaikkee en välttämättä muistanu en oo varma. :D Tosiaan se mun iPhone oli kans etukäteisjoululahja, mut se onki jo esitelty. :)

Noni, ja laittakaa niitä toivepostausehdotuksia !! Huomenna kunnolla ratsastamaan ja lauantaina moikkaamaan Futuraa.

Heippa !

Turengin reissu ymsyms.

Moi !

Kotiuduin kahen päivän turengin reissulta, ja nyt ollaan Nean kanssa meillä. :) Illalla parempi postaus ku ollaan kuvattu mun joululahjat yms. Kaikkee sattuu kahessakin päivässä ...


24.12.2011

Joulupäivittelyä !

Moi, ja hyvää joulua kaikille ! :)

Anteeks tauosta, kuvia en oo saanu lisäiltyä ni en oo sit oikein postaillutkaan. Nyt saan taas laitettua kuvia, viimeviikon postaus jossainvaiheessa joululomaa.

ANTAKAAPA POSTAUSEHDOTUKSIA, TOTEUTTELEN NIITÄ JOULULOMALLA! :)


maksalaatikkoa, märkä aattomaasto, lahjoja, iloa, surua, rakkautta, musiikkia, lämpöä, hyvää seuraa, hyviä juttuja, naurua, löhöilyä, ja paljon muuta mukavaa :-----)

Siinä melkein kokonaisuudessaan mun joulu, vieläkerran hyvää joulua kaikille rakkaille lukijoilleni ! :D




ps, sain lipun RED HOT CHILI PEPPERSIN KEIKALLE JA OON HYPERSUPERILONEN ! kiitos isi <3

21.12.2011

TURHIN POSTAUS KOSKAAN

Moi, joo eli en saa vieläkään kuvia, joten tässä tämmönen turhuus.

190 KYSYMYSTÄ, tee tämä jos sinulla on tylsää...
1. Paljonko kello on?: 21:03
2. Etunimi: Viivi
3. Lempinimet: ei pahemmi oo
4. Syntymäpäivä: 7.7.
5. Missä asut nyt?: himas
6. Mitä koulua käyt?: SLK
7. Sisarukset?: pikkuveli
8. Eläimet?: marsut ja kissa :)
9. Vasen-/oikeakätinen?: oikee

ULKONÄKÖ
10. Hiusten väri?: vaaleet
12. Pituus?: 1171cm
13. Silmälasit/piilolinssit?: ei
14. Lävistykset?: korvikset
15. Haluaisitko?: napaan joo
16. Tatuoinnit?: ei
15. Haluaisitko?: emt,ehkä vanhempana
18. Käytätkö sormuksia?: joskus
19. Tyylisi?: perus
20. Oletko harkinnut tyylinvaihtoa ?: öö jooen

VIIME AIKOINA
21. Millainen olo sinulla on juuri nyt? - ihaokei
22. Mitkä housut sinulla on jalassasi? - haalari
23. Mikä paita sinulla on päälläsi ? - haalari
25. Miltä hiuksesi näyttävät?- tyhmiltä
26. Mitä biisiä kuuntelet? - justimuksien joululaulu
27. Mitä söit viimeksi? - join kaakaoo
28. Millainen sää siellä on? - kylmää
29. Viimeisin puhelu? - TEPA<3
30. Viimeisin uni, jonka muistat? - öää emt
31. Kenelle puhut juuri nyt?- en kenellekkää
32. Paljonko kello on? - 21:07
33. Puhelinnumerosi neljä viimeistä numero? - 0797
34. Jos olisit puukynä, minkä värinen olisit? - vaaleensinine
35. Oletko koskaan melkein kuollut?- jeps
36. Pidätkö siitä henkilöstä jolta sait tämän kyselyn?- öö en saanu tätä keneltäkää
37. Miten syödään Domino? - eka irrottaa ne osat toisistaa ja sit syödä se valkone välistä ja sit ne keksit :D
38. Mikä saa sinut iloiseksi? - ihmiset (:
39. Minkä levyn aiot ostaa seuraavaksi? - emt
40. Paras sinulle annettu neuvo? -  häh ?
41. Oletko koskaan voittanut palkintoa? - juu
42. Tulevaisuus? - tulee joskus
43. Tykkäätkö tanssista? - joskus
47. Jos voisit vaihtaa jonkun asian itsessäsi, mikä se olisi? - hiukset yms.
48. Missä shoppailet eniten? - itis/jumbo
49. Mitä kuuntelet nyt? - en mitää
50. Lempi pojan nimi? - en kerro :D
52. Maryjane vai crack?- ei kumpikaa
54. Mitä shampoota käytät ? - en muista :D
55. Mitä urheilua vihaat eniten? - sulkapalloo !
56. Mitä pelkäät eniten? - öö ?
57. Kuinka monta tv:tä talossasi on? - hmm 2
58. Omistatko oman kännykän? - joo
59. Millaisen? - iPhone 4 <3
60. Oletko koskaan katkonut luitasi-  varpaasta joo
61. Mistä unelmoit? - vaikka mistä
62. Entä mitä kuuntelet nyt? - en mitää
63. Kuka on mölyisin kaverisi? - ää emt
64. Kuka on hiljaisin kaverisi? - joku
65. Onko cheerleading mielestäsi urheilua? - joo !
66. Kuinka monella nuolaisulla pääsee tikkarin sisään - HÄH ? XD

RAKKAUS
67. Uskotko rakkauteen? - joo
68. Oletko vapaa vai varattu? - vapaa
69. Onko sinulla ihastusta? -  ehkää
70. Kuka se on?- emmä sitä tänne kerro
71. Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä? - ihastumisee joo
 73. Minkä laulun omistaisit rakkaallesi? - joo ei oo rakasta
74. Minkä asian huomaat ensiksi vastakkaisessa sukupuolessa? - riippuu paljo ihmisestä
75. Pisin ihastustus? - njaa oisko vuos ?
76. Oletko ujo pyytämään treffeille?- mm
77. Oletko omistavainen vai välinpitämätön? - hmm ehk omistavainen
78. Mikä on kaunein asia joka sinulle on sanottu? - äöä empäs kerro >:)
79. Ovatko muut kehuneet kauneuttasi? - jups

KUMPI ON PAHEMPAA
80. Kookossuklaa vai marsipaanisuklaa?- MARSIPAANI
81. Marilyn Mansonin vai Rob Zombien suuteleminen? - iuh molemmat
82. Nälkäkuolema vai jäätymiskuolema? - ööhm kai jäätymis


MIELIPITEESI POJISTA
83. Pitkät vai lyhyet housut? - öö ihasma
84. Pitkät vai lyhyet hiukset? - lyhyet
85. Kiharat vai suorat hiukset? - suorat
86. Pitkä vai lyhyt? - pitkä
87. Lihaksia vai ei? - lihaksia ;)

MIELIPITEESI TYTÖISTÄ
88. Hameet vai housut? - housut
89. Hiukset auki vai kiinni? - auki
90. Pitkä vai lyhyt? - keskimittane :D
91. Rintaliivien olkaimet näkyvissä vai ei? - ööh ?

MIELIPITEESI IHMISISTÄ YLEENSÄ
92. Söpö vai seksikäs? - sekäettä :D
93. Tummat vai vaaleat hiukset? - ihasma
94. Pitkä vai lyhyt? - pitkä
95. Kiharat vai suorat hiukset? - suorat
96. Silmien väri?- siniset tai ruskeet
97. Pitkät vai lyhyet kynnet? - keskimittaset :D
98. Hattu vai ei? - ei
99. Hyvä vai paha? - hyvä
101. Koruja vai ei? -  korujaa
102. Kiva vai tylsä? - kiva
103. Aksentti vai ei? - ei
104. Metalhead vai hoppari? - hoppari
105. Rusketusrajat vai ei? - rusketus
107. Koti- vai ulkoihminen? - emt :D
108. Pisamia vai ei? - ei
109. Ujo vai ylivilkas?- njaa en tiiä, vilkas
110. Hauska vai cool?- hauska
111. Puhelias vai vaitonainen? - puhelias (:
112. Kuka on kaunein kaverisi? - monia on !

TÄMÄ VAI TUO
113. Valot päällä/pois? - pois
114. Lumi, aurinko vai sade? - aurinko tai lumi !
115. McDonalds vai Burger King? - BG <3 !
116. Komediat vai kauhuelokuvat? - komediaa
117. Backstreet Boys vai NSYNC? - ei kumpikaa :D
119. Kivi, sakset vai paperi? - öhnm sakset
120. Makkara vai pepperoni? - maggara
121. Kesä vai talvi? - kesä
122. Makea vai kitkerä? - makee
123. Suklaamaito vai valkoinen maito? - rasvaton maito
124. Kalja vai Dr. Pepper? - pepperi
125. Puolityhjä vai puolitäysi lasi? - puolitäys XD
126. CD vai kasetti? - cd
127. Video vai DVD? - dvd
128. Kissat vai koirat? - molemmat käy, varmaa dogi
129. Muta- vai kivipaini? - muta :D
130. Vanilja- vai mansikkajäätelö? - mansikkaa
131. Murtomaahiihto vai lumilautailu? - hiihto, lautailu on perseestä
132. Yö vai päivä? - päivä :D
133. Kakku vai piiras? - ihasma
134. Hopea vai kulta? - hopea
135. Timantit vai helmet? - timangiii
136. Auringonlasku vai -nousu? - lasku ;D

LEMPI...
137. Väri? - sinine, turkoosi, liila
138. Ruoka? - pastaruuat
139. Pikaruoka? - subi !
141. Juoma? - maito tai kaako :D
142. Jäätelö? - joku b&j
143. Urheilu? -rida
144. Eläin? - hevonen, marsu, koira, kissa
145. Musiikkityyli? - pop, rap
146. Radiokanava? - NRJ
147. Laulu? - niitä on paljooon
148. Bändi/artisti? -  hmm emt :D
149. Numero? - 7!
152. Kuukausi? - heinäkuu ;)
153. TV-ohjelma? - ömh :D
154. Kauppa? - H&M esim.
155. Tuoksu? - äääh
156. Opettaja? - emt :D
157. Peli? - täh entiiä
158. Sana?-  hihiii (:

OLETKO KOSKAAN...
159. Rakastanut ketään niin paljon, että itkettää? - jeps ..
160. Polttanut? - e
161. Juonut alkoholia? - joo
162. Joutunut petetyksi? - joo
163. Rikkonut lakia? - joskus joo
164. Juossut poliiseja pakoon? - en :D
165. Lintsannut koulusta?- joooo
167. Yrittänyt oksentaa pakolla? - nohyi en !
168. Huijannut vanhaa miestä? - en ? XD
169. Itkenyt, jotta pääsisit helpolla? - eeen ?

MILLOIN VIIMEKSI...
170. Halasit kaveriasi? - tänäää
171. Autoit kaverisi pulasta? - enmuistaa
172. Kaverisi auttoi sinut pulasta? - entiä
173. Käytit punaista paitaa? - ööh ei mtn hajuu XD
174. Joit kahvia? - oisko vklp
175. Sait tekstiviestin? - tänää (;
176. Kirjoitit kirjeen? - emt :D
177. Kirjoitit kutsukortteja? - enmuista
178. Soitit kaverillesi? - tnää
179. Joku kehui sinua kauniiksi? - hmmm eile
181. Poltit tupakkaa? - en polta
182. Imuroit? - viime pe
183. Nauroit kunnolla? - hmm :D
184. Muutit? - reilu 3v sitte
185. Söit suklaata? - eile
186. Hiihdit? - viimetalvi
187. Kävit lenkillä? - oisko elokuus
188. Katsoit Kauniit ja Rohkeat? - en pahemmi seuraile :D
189. Itkit? - hah en kerro
190. Joko riittää? - JOOO !