Fannyn tekemä video musta ja Dastinista. Kiitos Fanny ! :)
23.11.2011
22.11.2011
Kuvia lauantailta!
Moi, laitan tähän nyt vaan kuvia lauantailta. :D
Eilen olin ratsastamassa Bellalla, vuonis x welsh tammalla, oli oikein kivaa. :) Kattoo nyt mitä tästä tulee. Viikonloppuna uus banneri tulossa. :D
Eilen olin ratsastamassa Bellalla, vuonis x welsh tammalla, oli oikein kivaa. :) Kattoo nyt mitä tästä tulee. Viikonloppuna uus banneri tulossa. :D
| Pikkis (: |
| AXEEEL |
| OLIVIA ja JACKIE (: |
Moikka :) !
21.11.2011
Paljon asiaa !
Hei,
ja anteeksi heti alkuun pitkästä postausvälistä. On vain ollut niin kiire, etten ole kerennyt. ):
Kerron nyt asiat viime torstaista tähän pvään, joten saattaa tulla pitkänlainen postaus..
Torstai; Olin koulun 'edustus'joukkueessa koulujenvälisissä koriskisoissa. Menestystä ei tullut, mutta hauskaa oli. :D Meillä oli neljä peliä, joista voitettiin vain yksi ( sekin omaa koulua vastaan, koska meidän koulun tytöistä oli kaksi joukkuetta poikkeuksellisesti, muista vain yksi). Haavereita tapahtui, mm. melkein murtunut kylkiluu, runnoutuneita varpaita yms. :D Itselleni ei vakavampaa käynyt, kolme varvasta runnoutui ja sain monta mustelmaa. :D
Illalla olin katsomassa Kaktun ja Futran valmennusta, hienosti meni. :)
Perjantai; Koulussa perustylsää, pelattiin liikassa korista.. Ei ois jaksanu :D
Koulun jälkeen Olivialle yöks. ;) Katottiin kaks leffaa, Sekaisin Marista ja Napapiirin sankarit. Seikkailtiin myös kauppaan ja hilluttiin pihalla. Kivaa oli ! :)
Lauantai; Heti aamusta Olivian kans tallille, sil oli tunti. Estetunti, se meni Santoksella ja ne treenas sunnuntain kisoihin. Meni perus ratatreeniä, korkeus 70-80cm. Kuvailin sitten sitä ja Axelia, kuvia myöhemmin. :)
Kun tulin tallilta kotiin, siivoilin vähäsen ja sitten tulikin jo tuttavaperhe kylään. Vanhemmat lähti autokerhon pikkujouluihin, ja mä jäin vahtimaan neljää lasta... No, mikäs siinä, ihan mukavaa oli. Tehtiin ruokaa ja katottiin RIO. Lapset oli kiltisti. :D
Sunnuntai; Varttia vaille kaheksas bussipysäkille, ja Kaktun kyytiin. Suuntana siis talli, josta piti kävellä KERRA'lle kisoihin, mutta saatiinkin kyyti tallin omistajalta! Kiitos :) Joten kun saatiin kyyti, meillä ei ollut mitään kiirettä. Laitettiin Futura rauhassa kuntoon. Kaikki oli viimesenpäälle puhdasta kun kerrankin oli aikaa. ;)
Kun päästiin Keravalle, Kaktu kävi ilmoittautumassa. Katsottiin 40cm luokka loppuun, ja otettiin Futura ulos että tallinomista pääsisi takaisin tallille. (Matka about 5min.) Välissä oli 60cm luokka.
Kun 80cm rataa pääsi kävelemään, taluttelin Futuraa että Kaktu pääsisi Aadan kanssa kävelemään radan. Rata kävelty, Kaktu selkään ja kävelemään. Hetki piti kävellä ulkona, että pääsi verkkaamaan tokaan verkkaryhmään. Rata meni hienosti, 0-0 ja 5.sija. Hienot ! :)
Välissä ponien 90cm, jonka jälkeen metri. Metrin verkassa Kaktu tippui kerran, kun Futura kiels. Kaikki pelkäs et se alottaa se kieltämisen taas, mut onneks ei! Loppuverkka sujui hyvin, ja he lähtivät radalle. 0-0 sieltäkin, ja Kaktu onnistu tippumaan just maalilinjan ylitettyään! 3.sija, upeesti meni! Luokassa palkittiin vielä Kerran seuramestaruudet, ja Kaktu on nyt Kerran senioriseuramestari. :)
Video kisoista
Anteeksi pitkä ja kuvaton postaus, kuvia illalla tai huomenna. Moikka ! :)
ja anteeksi heti alkuun pitkästä postausvälistä. On vain ollut niin kiire, etten ole kerennyt. ):
Kerron nyt asiat viime torstaista tähän pvään, joten saattaa tulla pitkänlainen postaus..
Torstai; Olin koulun 'edustus'joukkueessa koulujenvälisissä koriskisoissa. Menestystä ei tullut, mutta hauskaa oli. :D Meillä oli neljä peliä, joista voitettiin vain yksi ( sekin omaa koulua vastaan, koska meidän koulun tytöistä oli kaksi joukkuetta poikkeuksellisesti, muista vain yksi). Haavereita tapahtui, mm. melkein murtunut kylkiluu, runnoutuneita varpaita yms. :D Itselleni ei vakavampaa käynyt, kolme varvasta runnoutui ja sain monta mustelmaa. :D
Illalla olin katsomassa Kaktun ja Futran valmennusta, hienosti meni. :)
Perjantai; Koulussa perustylsää, pelattiin liikassa korista.. Ei ois jaksanu :D
Koulun jälkeen Olivialle yöks. ;) Katottiin kaks leffaa, Sekaisin Marista ja Napapiirin sankarit. Seikkailtiin myös kauppaan ja hilluttiin pihalla. Kivaa oli ! :)
Lauantai; Heti aamusta Olivian kans tallille, sil oli tunti. Estetunti, se meni Santoksella ja ne treenas sunnuntain kisoihin. Meni perus ratatreeniä, korkeus 70-80cm. Kuvailin sitten sitä ja Axelia, kuvia myöhemmin. :)
Kun tulin tallilta kotiin, siivoilin vähäsen ja sitten tulikin jo tuttavaperhe kylään. Vanhemmat lähti autokerhon pikkujouluihin, ja mä jäin vahtimaan neljää lasta... No, mikäs siinä, ihan mukavaa oli. Tehtiin ruokaa ja katottiin RIO. Lapset oli kiltisti. :D
Sunnuntai; Varttia vaille kaheksas bussipysäkille, ja Kaktun kyytiin. Suuntana siis talli, josta piti kävellä KERRA'lle kisoihin, mutta saatiinkin kyyti tallin omistajalta! Kiitos :) Joten kun saatiin kyyti, meillä ei ollut mitään kiirettä. Laitettiin Futura rauhassa kuntoon. Kaikki oli viimesenpäälle puhdasta kun kerrankin oli aikaa. ;)
Kun päästiin Keravalle, Kaktu kävi ilmoittautumassa. Katsottiin 40cm luokka loppuun, ja otettiin Futura ulos että tallinomista pääsisi takaisin tallille. (Matka about 5min.) Välissä oli 60cm luokka.
Kun 80cm rataa pääsi kävelemään, taluttelin Futuraa että Kaktu pääsisi Aadan kanssa kävelemään radan. Rata kävelty, Kaktu selkään ja kävelemään. Hetki piti kävellä ulkona, että pääsi verkkaamaan tokaan verkkaryhmään. Rata meni hienosti, 0-0 ja 5.sija. Hienot ! :)
Välissä ponien 90cm, jonka jälkeen metri. Metrin verkassa Kaktu tippui kerran, kun Futura kiels. Kaikki pelkäs et se alottaa se kieltämisen taas, mut onneks ei! Loppuverkka sujui hyvin, ja he lähtivät radalle. 0-0 sieltäkin, ja Kaktu onnistu tippumaan just maalilinjan ylitettyään! 3.sija, upeesti meni! Luokassa palkittiin vielä Kerran seuramestaruudet, ja Kaktu on nyt Kerran senioriseuramestari. :)
Video kisoista
Anteeksi pitkä ja kuvaton postaus, kuvia illalla tai huomenna. Moikka ! :)
17.11.2011
haaste
Moi, sori tulee lyhyt postaus! Huomenna pidempi, meen Olivialle yöks. :)
1. Aukaise toinen tiedostokansio jossa säilytät
kuviasi.
2. Aukaise kansion toinen kuva ja julkaise se
blogissasi.
3. ''Selitä'' kuva.
4. Haasta kaksi muuta bloggaajaa
Upee selitys, W&F koira, joskus pari kk sitte niillä. Peppoone on ihku <3 :D
16.11.2011
para-para-paradise ..
Hei ! :)
Tänään olin Olivian kans heti koulun jälkeen. Käytiin kirjastossa moikkaamassa Axelia, ja mentiin siitä sitten Ollen kans Knapperiin. Siellä sitten hilluttiin aikamme, kunnes lähin Keravalle hoitaa Futuran ja Olivia jäi Knapperiin. :)
Futuran kans oli eka tarkotuksena juoksuttaa sitä, joko irtona tai liinassa, mut kentällä oli tunti ni irotna en voinut ja totesin et parempi olla häiritsemättä muitten tuntia. Joten kävelytin reilut 30min, välissä tein aina maastakäsintreeniä, mm. pysähydyksiä, peruutuksia yms. Kivasti meni. :) Tallissa sitten viel venytykset ja rapsutukset. Pesasin toiset suitsetkin ku jäi ylimäärästä aikaa. :D
Okei, meni taas turhak selittelyks ? Loppuun muutama kuva viime talvesta, haluun lunta + laskettelemaan, JA PIAN ! Oliviasta ja Jackiesta kans yks kuva.
Tänään olin Olivian kans heti koulun jälkeen. Käytiin kirjastossa moikkaamassa Axelia, ja mentiin siitä sitten Ollen kans Knapperiin. Siellä sitten hilluttiin aikamme, kunnes lähin Keravalle hoitaa Futuran ja Olivia jäi Knapperiin. :)
Futuran kans oli eka tarkotuksena juoksuttaa sitä, joko irtona tai liinassa, mut kentällä oli tunti ni irotna en voinut ja totesin et parempi olla häiritsemättä muitten tuntia. Joten kävelytin reilut 30min, välissä tein aina maastakäsintreeniä, mm. pysähydyksiä, peruutuksia yms. Kivasti meni. :) Tallissa sitten viel venytykset ja rapsutukset. Pesasin toiset suitsetkin ku jäi ylimäärästä aikaa. :D
Okei, meni taas turhak selittelyks ? Loppuun muutama kuva viime talvesta, haluun lunta + laskettelemaan, JA PIAN ! Oliviasta ja Jackiesta kans yks kuva.
![]() |
| Ukkohalla, hiihtoloma 2011. |
Moro ! :)
14.11.2011
kaipaan mä taas viime toukokuuta, saisinko vaan vähän heinäkuuta ?
Moi !
Tänään koulussa ekat tunnit ilmasutaitoo, esitettiin meijjän upeet sketsit 3-4 luokkalaisille... :D Sitten oli bilsankoe, jonka jälkeen preparoitiin (?) possun munuainen.. Eli avattiin se ja sörkittiin sitä kaikenmaailman pihdeillä ja pinseteillä. Hyi stn se hais :s Sit ruoka, ja 90min matikkaa. Klo 14.15 mul loppu jo koulu, mut Olivialta vast puolelta ja Nikkilästä ku se tulee ni Södiksessä se oli kolmen aikaan ja sit käveltiin meille.
Ku tultiin meille, oltiin hetki kissan kans. Sen jälkeen sit jotain lagailtiin kunnes huomasin, et ulkona oli ihana taivas!! Sit otin pari räpsyy ja alhaalla munmielestä pari onnistuneinta.. :D Koitettiin ottaa kans musta ja Oliviasta yhteiskuvaa, muttei oikee onnistunu et mikää ois julkaisukelponen..
Iskä tuliki jo kotiin, ja alko tekeen ruokaa. Mä sit kehitin mulle ja Ollelle hätäpastan, kalkkunakastiketta ja makaroonia, vaan siks etten halunnu syödä perunaa ja makkarakastiketta. :D
Ruuan jälkeen touhuttiin marsujen kans, ja siivottii niitten häkki. Olivia autto kiltisti. :) Haettiin heinää, ja lahjotin Ollen kanillekki säkillisen ku meil on sitä nii paljon.. Tulkaa hakee pois. :D
Okei, tää menee turhaks selittelyks, nyt muutama kuva ja se ois sit siinä. Ja otsikko yhestä biisistä, jatkossa varmaan aina niin. (;
Moro ! Muistakaapas vastailla kyselyyn, raksittaa ruutuja ja kommentoida. :)
Tänään koulussa ekat tunnit ilmasutaitoo, esitettiin meijjän upeet sketsit 3-4 luokkalaisille... :D Sitten oli bilsankoe, jonka jälkeen preparoitiin (?) possun munuainen.. Eli avattiin se ja sörkittiin sitä kaikenmaailman pihdeillä ja pinseteillä. Hyi stn se hais :s Sit ruoka, ja 90min matikkaa. Klo 14.15 mul loppu jo koulu, mut Olivialta vast puolelta ja Nikkilästä ku se tulee ni Södiksessä se oli kolmen aikaan ja sit käveltiin meille.
Ku tultiin meille, oltiin hetki kissan kans. Sen jälkeen sit jotain lagailtiin kunnes huomasin, et ulkona oli ihana taivas!! Sit otin pari räpsyy ja alhaalla munmielestä pari onnistuneinta.. :D Koitettiin ottaa kans musta ja Oliviasta yhteiskuvaa, muttei oikee onnistunu et mikää ois julkaisukelponen..
Iskä tuliki jo kotiin, ja alko tekeen ruokaa. Mä sit kehitin mulle ja Ollelle hätäpastan, kalkkunakastiketta ja makaroonia, vaan siks etten halunnu syödä perunaa ja makkarakastiketta. :D
Ruuan jälkeen touhuttiin marsujen kans, ja siivottii niitten häkki. Olivia autto kiltisti. :) Haettiin heinää, ja lahjotin Ollen kanillekki säkillisen ku meil on sitä nii paljon.. Tulkaa hakee pois. :D
Okei, tää menee turhaks selittelyks, nyt muutama kuva ja se ois sit siinä. Ja otsikko yhestä biisistä, jatkossa varmaan aina niin. (;
| musta iphone josta yritän tehä valkosen.. noei :D |
Moro ! Muistakaapas vastailla kyselyyn, raksittaa ruutuja ja kommentoida. :)
12.11.2011
jos sut saisin en vois muuta enään toivoa.
Moi ! :)
Tänään heti aamusta tallille Kaktun kans. Kaktu hyppäs Futuralla, ihan kivasti meni. :)
Sieltä sit suoraan messukeskukseen, ELMA ja lemmikkimessuille. :D Kaikenmaailman näytteitä tarttu taas läjä mukaaan.. Eipä mitään kummallista muuten.
Himas oon vaan lagaillu, kävin saunas ja dataillu. Perustylsä lauantai.... Hiema v'tuttaa yks ihminen, mut ei siitä sit sen enempää. :):):) Huolensa kaikilla.
Muttajoo, otsikko Vertikaalin - Jos sut saisin biisistä. Alanko jatkossa laittamaan otsikon joistaki biisin sanoista ? Kommentoikaahan. :)
Mut mä meen, moikka !
ps. maanantaista eteenpäin mulla on sit iPhone käytössä, jeaaaa ! (;
pps. yli 2000 näyttökertaa ? :o KIITOS !
Tänään heti aamusta tallille Kaktun kans. Kaktu hyppäs Futuralla, ihan kivasti meni. :)
Sieltä sit suoraan messukeskukseen, ELMA ja lemmikkimessuille. :D Kaikenmaailman näytteitä tarttu taas läjä mukaaan.. Eipä mitään kummallista muuten.
Himas oon vaan lagaillu, kävin saunas ja dataillu. Perustylsä lauantai.... Hiema v'tuttaa yks ihminen, mut ei siitä sit sen enempää. :):):) Huolensa kaikilla.
Muttajoo, otsikko Vertikaalin - Jos sut saisin biisistä. Alanko jatkossa laittamaan otsikon joistaki biisin sanoista ? Kommentoikaahan. :)
| Robi ja Aada (: |
Mut mä meen, moikka !
ps. maanantaista eteenpäin mulla on sit iPhone käytössä, jeaaaa ! (;
pps. yli 2000 näyttökertaa ? :o KIITOS !
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)


