Moi!
Hmm.. Kirjotin viimeks torstaina :D Eilen olin Tildan kans itiksessä, kauheen hyvin saatiin ostettuu kaikkee mitä piti ja kaikki suju hyvin. (: Sieltä sitte kotiin, ja tallille ku sain kyydin.
Mentiin Idan kans Amy puoliks pellolla, hypättiin ilman satulaa. Ei menty kauheen kauaa, molemmat otti muutamat hypyt ja Amy pääs aika helpolla ku ei oikeen vaadittu mitään. Tehtiin sit iltatalli yhes ja lähettii himaa. :)
Pääsin kotii, vaihdoin vaatteet ja lähin Tildalle. Tarkotus oli mennä Södiksee, mut koko kylä oli iha kuollu ni suunnattii sit Nikkilää. Siellä sit Mikolle, ja jossaivaihees Emppuki tuli sinne. Ei tehty mitää kummosii, himas olin 12 jälkee... Äiti tykkäs :D:D SUOMI VOITTI JEEJEE !! (: oli kiva päivä, kiitos kaikille ! <3
Tänään en oo tehny viel mitää... Pitäis alkaa siivoo ni pääsiski tnää viel jonnekki :D Äiti lähtee huomen kymmenekspäiväks Puolaan, joten himas tulee olee vähä erilaist. Mut lähen ahkerana siivoo, moikka!
5.5.2012
3.5.2012
kiirekiirekiire!
MOI!
Nyt kerron vaan ihan pikasesti muutamasta viime päivästä. :D
Tiistaina lagasin eka himassa, tein äidille synttärikakun jne. Sit lähettiin Tildan kans Nikkilään. Oltiin eka Mikon ja Empun kans rampeilla, sit käytiin syömässä ja sit mentiin Empulle. Sieltä sitte Aktialle ja Samuki tuli laivalta suoraan sinne. Kivaa oli, siit viel viemää Netan lopmakko Landboho. :D
Eilen oli taas koulua kahteen viikkoon, pläääh.. Kauheesti hommia ois. Koulusta tallille, mentiin Idan ja Paukun kanssa Amy kolmisteen. Eka Ida, sit Paukku ja minä vikana. Tyttö oli tosi kiva! Senjälkeen tehtiin vaikka mitä, suunniteltiin kesää yms syötiin. ;) Paukku vei mut sit Idan kans himaan. Kivaa oli, kiitos seuralle ! :) <3
Tänään olin perus koulussa, ja koulust sit himaan. Himas tein ruokaa veljelle ja mulle. Syötiin, ja hetkenpääst lähin Tildalle auttaa sitä matikas. Laskettiin niit helvetin laskuja erittäin onnistuneesti vajaa tunti, ja sit lähettiin Södikseen. Siel sit Jenna, Erica ja Samu oliki jo kattomas Mikon pelii, ja me liityttii seuraa. :D Käytii kaupas pari kertaa ja muuten vaa jillailtii, rentoo.
Nyt lähen pikkuhiljaa nukkumaan, moimoi! :)
AINIIN! Tosi myöhässä mut silti, KLARA VAPPEN! (;
Nyt kerron vaan ihan pikasesti muutamasta viime päivästä. :D
Tiistaina lagasin eka himassa, tein äidille synttärikakun jne. Sit lähettiin Tildan kans Nikkilään. Oltiin eka Mikon ja Empun kans rampeilla, sit käytiin syömässä ja sit mentiin Empulle. Sieltä sitte Aktialle ja Samuki tuli laivalta suoraan sinne. Kivaa oli, siit viel viemää Netan lopmakko Landboho. :D
![]() |
| Jippuki kasvanu iha kauheesti! c. paukku (: |
Eilen oli taas koulua kahteen viikkoon, pläääh.. Kauheesti hommia ois. Koulusta tallille, mentiin Idan ja Paukun kanssa Amy kolmisteen. Eka Ida, sit Paukku ja minä vikana. Tyttö oli tosi kiva! Senjälkeen tehtiin vaikka mitä, suunniteltiin kesää yms syötiin. ;) Paukku vei mut sit Idan kans himaan. Kivaa oli, kiitos seuralle ! :) <3
![]() |
| sori laatu ku rajasin, paras poni (; c. paukku! |
Tänään olin perus koulussa, ja koulust sit himaan. Himas tein ruokaa veljelle ja mulle. Syötiin, ja hetkenpääst lähin Tildalle auttaa sitä matikas. Laskettiin niit helvetin laskuja erittäin onnistuneesti vajaa tunti, ja sit lähettiin Södikseen. Siel sit Jenna, Erica ja Samu oliki jo kattomas Mikon pelii, ja me liityttii seuraa. :D Käytii kaupas pari kertaa ja muuten vaa jillailtii, rentoo.
Nyt lähen pikkuhiljaa nukkumaan, moimoi! :)
AINIIN! Tosi myöhässä mut silti, KLARA VAPPEN! (;
1.5.2012
pikapostaus
30.4.2012
oivoivoi
On taas blogi vähän jäänyt....
Viime viikolla olin tetissä Ruskeasuolla Poliisin tallilla, kivaa oli ja hyvin meni! Sieltä ei valitettavasti ole kuvia, koska en tiennyt saako siellä kuvata ja sit koko asia unohtu :D Porukka oli mukavaa ja hevoset kivoja. Päivittäin harjasin 2-5 hevosta, siivosin karsinoita, ruokin heppoja, pesin kamoja, pesin jalkoja, tarhasin hevosia, pesin hepan ja vaikka mitä muuta perusjuttuja. :)
Torstaina Romy sai varsan ! Olin ihan ihmeissäni ku oli tullu monta puhelua ja viestejä, että Romy on varsonut. Kukaan ei siis tiennyt, että Romy on tiineenä, sitä on liikutettu normaalisti, ruokittu normaalisti yms. Sen vaan luultiin olevan lihava, ja vaikka se ei laihtunut niin mitään ei epäilty. Kukaan ei osannut edes odottaa varsaa! Romyn maha ei edes ollut niin iso kun olisi voinut luulla, Jippu on nimittäin iso tyttö. :) Onneksi emä ja varsa ovat kunnossa eikä mitään ole sattunut. Nyt vain eletään rauhssa vauvvaelämää. :3 Lukekaa lisää, PAUKUN BLOGI !
Perjantaina oli suunta kohti Nilsaksen leirikeskusta ja riparin ennakkoviikonloppu.. Ketään ei oikeen innostanut koko homma, mutta iltaa kohti meno parani. ;) Löydettiin uusia kavereita ja siinähän se yö meni käytävillä hilluessa ja sääntöjä rikkoessa, hups. :D Kivaa oli koko viikonloppu, kiitos kaikille ! Erityisesti Tilda, Ada, Samu, Miko ja Emppu !
Sieltä kotiuduttiin Tildan kanssa, niin monen mutkan kautta päädyttiin Nikkilään hillumaan. Oltiin siellä loppuenlopuks vaikka kuinka pitkäään, tuli kotiin vähän vaille 22 :D
Tänään en oo tehny vielä oikeen kummosia, olin tallilla Idan kans, ratsastettiin Amy puoliks ja sit lähettiin äitin kans käymään Ikeassa ja sielläpäin, tuli Juliaakin moikattua. :) Nyt tuli vieraita ja koitan karata jonnekkin illalla, kattoo miten käy!
Yritän olla aktiivisempi, pahoittelen näitä taukoja.. :D Tervetuloa uusille lukijoille ! Moro :)
Viime viikolla olin tetissä Ruskeasuolla Poliisin tallilla, kivaa oli ja hyvin meni! Sieltä ei valitettavasti ole kuvia, koska en tiennyt saako siellä kuvata ja sit koko asia unohtu :D Porukka oli mukavaa ja hevoset kivoja. Päivittäin harjasin 2-5 hevosta, siivosin karsinoita, ruokin heppoja, pesin kamoja, pesin jalkoja, tarhasin hevosia, pesin hepan ja vaikka mitä muuta perusjuttuja. :)
Torstaina Romy sai varsan ! Olin ihan ihmeissäni ku oli tullu monta puhelua ja viestejä, että Romy on varsonut. Kukaan ei siis tiennyt, että Romy on tiineenä, sitä on liikutettu normaalisti, ruokittu normaalisti yms. Sen vaan luultiin olevan lihava, ja vaikka se ei laihtunut niin mitään ei epäilty. Kukaan ei osannut edes odottaa varsaa! Romyn maha ei edes ollut niin iso kun olisi voinut luulla, Jippu on nimittäin iso tyttö. :) Onneksi emä ja varsa ovat kunnossa eikä mitään ole sattunut. Nyt vain eletään rauhssa vauvvaelämää. :3 Lukekaa lisää, PAUKUN BLOGI !
![]() |
| Romy ja Jewel, ''Jippu'' :) vauvva päivän ikänen :) |
Perjantaina oli suunta kohti Nilsaksen leirikeskusta ja riparin ennakkoviikonloppu.. Ketään ei oikeen innostanut koko homma, mutta iltaa kohti meno parani. ;) Löydettiin uusia kavereita ja siinähän se yö meni käytävillä hilluessa ja sääntöjä rikkoessa, hups. :D Kivaa oli koko viikonloppu, kiitos kaikille ! Erityisesti Tilda, Ada, Samu, Miko ja Emppu !
![]() |
| hymyilevä papu, spurgu ja turtles? ♥ noeivaa Miko, Emppu ja Samu ! (: © Tilda |
Sieltä kotiuduttiin Tildan kanssa, niin monen mutkan kautta päädyttiin Nikkilään hillumaan. Oltiin siellä loppuenlopuks vaikka kuinka pitkäään, tuli kotiin vähän vaille 22 :D
Tänään en oo tehny vielä oikeen kummosia, olin tallilla Idan kans, ratsastettiin Amy puoliks ja sit lähettiin äitin kans käymään Ikeassa ja sielläpäin, tuli Juliaakin moikattua. :) Nyt tuli vieraita ja koitan karata jonnekkin illalla, kattoo miten käy!
Yritän olla aktiivisempi, pahoittelen näitä taukoja.. :D Tervetuloa uusille lukijoille ! Moro :)
19.4.2012
elämä potkii päähän
Moi !
Taas on kirjottelu jääny, ja nytki saatte tyytyä pariin turhaan riviin.. Ooon kipeenä, en ollu tänään koulussa mutta tosin Nevaksessa kattomassa Nina Fagerstömin valmennuksia. Hienoa oli. :D
Huomenna Ylläkselle lähtö, sunnuntaina paluu ja sit onki jo tettiviikon aika. Koitan saada jonkun kunnon postauksen aikaseksi vaikka sit Ylläksellä..
Loppuun parit kuvat rakkaasta we♥itistä..
Taas on kirjottelu jääny, ja nytki saatte tyytyä pariin turhaan riviin.. Ooon kipeenä, en ollu tänään koulussa mutta tosin Nevaksessa kattomassa Nina Fagerstömin valmennuksia. Hienoa oli. :D
Huomenna Ylläkselle lähtö, sunnuntaina paluu ja sit onki jo tettiviikon aika. Koitan saada jonkun kunnon postauksen aikaseksi vaikka sit Ylläksellä..
Loppuun parit kuvat rakkaasta we♥itistä..
moimoi :)
15.4.2012
viikonloppu med JUNIS & LEMIS ! ♥
MORO!
Meil oli kouluu eilen, joka oli semisyvältä. Käveltii loskapaskas, sukat kastu ja mieli oli maas.. No koulust sit kauppaa äitin kans, ostettii ruokaa yms perus. :D
Siinä sitte prukat + veli lähti himasta, joten meil oli käty. Olle ja Tilda sit tuli meille yöks, ja hauskaa oli! Tehtii muffinssei, & pitsaa, DATATTII, syötii, kateltii leffaa, juteltii yms perus. Oli hauskaa porukal pitkästä aikaa, kiitti tytöt ! :) videopostaus piti tehä, mut unohtu.... :D
Mul ei oo ku vasta muutama kuva, joista laitan yhen tähän, loput tulee sit kuvapostauksena kunha saan ne. :)
Huomenna tytsyjen kans itksee, siihe asti morororo !
anteeks lyhyt postaus, postaan sit enemmä ku o aikaaaa ):
Meil oli kouluu eilen, joka oli semisyvältä. Käveltii loskapaskas, sukat kastu ja mieli oli maas.. No koulust sit kauppaa äitin kans, ostettii ruokaa yms perus. :D
Siinä sitte prukat + veli lähti himasta, joten meil oli käty. Olle ja Tilda sit tuli meille yöks, ja hauskaa oli! Tehtii muffinssei, & pitsaa, DATATTII, syötii, kateltii leffaa, juteltii yms perus. Oli hauskaa porukal pitkästä aikaa, kiitti tytöt ! :) videopostaus piti tehä, mut unohtu.... :D
Mul ei oo ku vasta muutama kuva, joista laitan yhen tähän, loput tulee sit kuvapostauksena kunha saan ne. :)
![]() |
| yhtä kuumii ku saharan aavikko, eiku mitä ? |
Huomenna tytsyjen kans itksee, siihe asti morororo !
anteeks lyhyt postaus, postaan sit enemmä ku o aikaaaa ):
11.4.2012
oon huono.
On taas blogi vähän jäänyt..
Kummosia ei oo tapahtunu, tallilla ja kavereitten kans oltu. (:
Löysin eilen entisen liikutusponin nykyisen liikuttajan (taino se löys mut) ja oli tosi kiva kuulla Cavallon kuulumisia. Mähän liikuttelin sitä sillon joskus -10 syksyllä muutaman kerran, kunnes se myytiin. Ei siitä oikeen ensiponiks ollu...
Me lähetään ensviikon perjantaina Ylläkselle viikonlopuks laskemaan, ja tullaan sit sunnuntai-iltana takas. Ootan innolla! :) Heti maanantaina alkaa sit tetti, toivottavasti jaksan herätä..
Tasan viikonpäästä keskiviikkona hammaslääkäri, en yleensä pelkää mitään tollasia, hammaslääkäris on kivaa jne, mut nyt pelottaa.. ): Mun leuat naksuu aina kun syön, ja myös mun polvissa on vikaa. Mun äidillä on reuma, ja leuoissa vikaa. Äiti luki netistä et lapsilla reuma tulee ekana kai leukoihin, joten nyt toivon vaan ettei mulla oo reumaa tai leuoissa mitään muutakaan, esim luuta lähteny tms. ):
Tallille oon menossa huomenna, ja perjantaina Olle tulee mukaan ja ridataan hepat yhessä. :)
Ei mulla kai muuta, anteeks taas ku kesti päivitellä koitan olla aktiivisempi jatkossa.. Kommentoikaas muuten, uus bannerikin laitettu. ;)
Aamen.
Kummosia ei oo tapahtunu, tallilla ja kavereitten kans oltu. (:
![]() |
| tildakarhunpoika ja viivismurffi |
![]() |
| Piia, mä ja Tilda! oli hauskaa :D |
Löysin eilen entisen liikutusponin nykyisen liikuttajan (taino se löys mut) ja oli tosi kiva kuulla Cavallon kuulumisia. Mähän liikuttelin sitä sillon joskus -10 syksyllä muutaman kerran, kunnes se myytiin. Ei siitä oikeen ensiponiks ollu...
Me lähetään ensviikon perjantaina Ylläkselle viikonlopuks laskemaan, ja tullaan sit sunnuntai-iltana takas. Ootan innolla! :) Heti maanantaina alkaa sit tetti, toivottavasti jaksan herätä..
![]() |
| mun rakas ♥ |
Tasan viikonpäästä keskiviikkona hammaslääkäri, en yleensä pelkää mitään tollasia, hammaslääkäris on kivaa jne, mut nyt pelottaa.. ): Mun leuat naksuu aina kun syön, ja myös mun polvissa on vikaa. Mun äidillä on reuma, ja leuoissa vikaa. Äiti luki netistä et lapsilla reuma tulee ekana kai leukoihin, joten nyt toivon vaan ettei mulla oo reumaa tai leuoissa mitään muutakaan, esim luuta lähteny tms. ):
Tallille oon menossa huomenna, ja perjantaina Olle tulee mukaan ja ridataan hepat yhessä. :)
Ei mulla kai muuta, anteeks taas ku kesti päivitellä koitan olla aktiivisempi jatkossa.. Kommentoikaas muuten, uus bannerikin laitettu. ;)
Aamen.
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)











