11.6.2012

kuuma kuumempi kuumis (;

Moi!

Viimeset yöt oon valvonu aika myöhään, neljään ja kahteen. Mikäs siinä jossei väsytä ja seuraa on. Ihan ihmisten aikoihin oon kuitenki heränny, yhentoista aikaan.. :D

Tänään olin pitkäaikaa moikkaamassa Kaktua ja Futuraa! (: Oli kiva nähä niitä pitkästä aikaa, ja nyt kun ne muuttaa pois, vielä kauemmaksi, niin näkeminen varmaan harvenee entisestään.. ): Mutta kivaa oli!

Viime viikolla ehti sattua ja tapahtua vaikka mitä. Hepat pienimuotosesti sairasteli torstaina, jonka johdosta jäin torstaina Idalle yöks että saatiin olla myöhään tallilla eikä mun vanhempien tarvis rampata edestakas. Perjantaina sit tulin kotiin neljän aikaan, ja viiden maissa lähin mutkan kautta Millalle viettää aikaa. Kivaa oli sielläki ja jäin yöks. :D Lauantaina tulin himaan kolmen aikaaan, ja sitten lähettiinkin Julian kanssa mun mopoautolla ajelemaan, käytiin syömässä, tallilla ja muuten vaan ajelemassa. :D

Eilinen meni kotona puuhatessa, tänään olin Futuran jälkeen Julian kanssa taas ajelemassa ja käytiin Vaaralan mäkkärissä syömässä. Loppuun kuvia aika sekalaisesti, moikka! Ja pahoittelen lyhyttä postausta yhteen putkeen... Ei vaan inspaa nyt. :D

Ainii... Unohdin kertoa mun kissavauvakuumeesta.. Kattokaa kuinka sulosia !! ♥

























eilen kävin ekaa kertaa tänävuonna ! :D








(:

2 kommenttia:

  1. Hihii, meille tuleekin kissanpentu keskiviikkona :) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nyt oon kyllä kade :< meilläkin on kissa, täytti just kaks vuotta ja sekin on tosi kiva yms, mutta aina pentu on pentu.. ja Eetun ois kiva saada kaveri :) kamun kissa sai just pentuja... ♥

      Poista

(: