28.11.2011

kuvajuttu.

Your facebook profile photo





A photo of yourself a year ago

edustus..



A photo that makes you happy


Bella♥


A photo of you

talvi '10-11



A photo that makes you laugh

sunnuntailta, lisää kuvia huomenissa !



A photo of last summer

tää auto tulee muistuttaa mua jokaikisestä kesästä, minkä oon tähänastí viettäny, ja tuun viettämää.♥


Joo, elikkä tällästä tänään. Huomenna tarkempi postaus ku saan sillon loputkin kuvat mitä en tänään saanut. Käväsin tallilla Kaktun kans, pääsin ratsastaa ja jopa hyppäämään pikkusia Futulla. :) Hieno mies oli!
Mut mä meen, mro :)

27.11.2011

hyppelyä

Moi ! :)

Tänään siis hyppäsin Bellalla, sain Wilman ja Fannyn kuvaamaan ja Tildakin tuli mukana. :D Tipuin myös kerran, poni pelasti ja ittellä ei ollu tasapaino hallussa. Lisään tähän nyt videon jonka Wilma väsäs, huomenna kunnon postaus kuvien kera kunhan oon eka kaiken saanu, hieman ongelmia kuvien saamisessa lagaavan mesen takia. :D Bella oli super ! :)








26.11.2011

pikapäivitys.

Moi !

Sori ei oo oikeen tullu kirjoteltua.. Eilen olin kummitädillä yötä, ja tänään sitten vaarin synttäripäivällisellä. :)

Wilman ja Fannyn oli tarkotus tulla meille yöks, mutta ne meneekin aamulla kattomaan Vantaalle yhtä hevosta, ja ne ei sit päässy. Oisin menny Vantaalle mukaan mut sinne on nii pitkä matka eikä ois kyytiä, ni en menny ku on muutenki kyytien kanssa ongelmaa.

Huomenna meen ratsii Bellalla jossainvälissä, hyppään jos saan alkuperästen suunnitelmien mukaan Fannyn ja Wilman kuvaamaan, kattoo sitä sitte. Kaktua ja Futuraakin piti mennä moikkaamaan, mutta ei taida olla kyytiä. :(

Sori kuvaton postaus, tää oli vaa päivitys että hengissä oon. Huomenna toivottavasti pidempi postaus kuvien kera, ehkä bannerin/ulkoasun muutosta.

Moro ! :)

23.11.2011

leivoinpa kerran muffinsseja.






Ei mulla muuta. :)

Ja hei, te dislikeä painavat. Voisitteko kommentoida mikä blogissa / teksteissä mättää, niin voisin tehdä asialle jotain. Kiitos.

EDIT : Banneri väliaikanen, ku tossa kyselyssä äänestettiin se vaihtoon. Viikonloppuna uus banneri, ja ehkä ulkoasuki muuttuu.

i love you for a thousand more



Fannyn tekemä video musta ja Dastinista. Kiitos Fanny ! :)

22.11.2011

Kuvia lauantailta!

Moi, laitan tähän nyt vaan kuvia lauantailta. :D

Eilen olin ratsastamassa Bellalla, vuonis x welsh tammalla, oli oikein kivaa. :) Kattoo nyt mitä tästä tulee. Viikonloppuna uus banneri tulossa. :D

Pikkis (:




AXEEEL

OLIVIA ja JACKIE (:


Moikka :) !

21.11.2011

Paljon asiaa !

Hei,
ja anteeksi heti alkuun pitkästä postausvälistä. On vain ollut niin kiire, etten ole kerennyt. ):

Kerron nyt asiat viime torstaista tähän pvään, joten saattaa tulla pitkänlainen postaus..

Torstai; Olin koulun 'edustus'joukkueessa koulujenvälisissä koriskisoissa. Menestystä ei tullut, mutta hauskaa oli. :D Meillä oli neljä peliä, joista voitettiin vain yksi ( sekin omaa koulua vastaan, koska meidän koulun tytöistä  oli kaksi joukkuetta poikkeuksellisesti, muista vain yksi). Haavereita tapahtui, mm. melkein murtunut kylkiluu, runnoutuneita varpaita yms. :D Itselleni ei vakavampaa käynyt, kolme varvasta runnoutui ja sain monta mustelmaa. :D
Illalla olin katsomassa Kaktun ja Futran valmennusta, hienosti meni. :)

Perjantai; Koulussa perustylsää, pelattiin liikassa korista.. Ei ois jaksanu :D
Koulun jälkeen Olivialle yöks. ;) Katottiin kaks leffaa, Sekaisin Marista ja Napapiirin sankarit. Seikkailtiin myös kauppaan ja hilluttiin pihalla. Kivaa oli ! :)

Lauantai; Heti aamusta Olivian kans tallille, sil oli tunti. Estetunti, se meni Santoksella ja ne treenas sunnuntain kisoihin. Meni perus ratatreeniä, korkeus 70-80cm. Kuvailin sitten sitä ja Axelia, kuvia myöhemmin. :)
Kun tulin tallilta kotiin, siivoilin vähäsen ja sitten tulikin jo tuttavaperhe kylään. Vanhemmat lähti autokerhon pikkujouluihin, ja mä jäin vahtimaan neljää lasta... No, mikäs siinä, ihan mukavaa oli. Tehtiin ruokaa ja katottiin RIO. Lapset oli kiltisti. :D

Sunnuntai; Varttia vaille kaheksas bussipysäkille, ja Kaktun kyytiin. Suuntana siis talli, josta piti kävellä KERRA'lle kisoihin, mutta saatiinkin kyyti tallin omistajalta! Kiitos :) Joten kun saatiin kyyti, meillä ei ollut mitään kiirettä. Laitettiin Futura rauhassa kuntoon. Kaikki oli viimesenpäälle puhdasta kun kerrankin oli aikaa. ;)
Kun päästiin Keravalle, Kaktu kävi ilmoittautumassa. Katsottiin 40cm luokka loppuun, ja otettiin Futura ulos että tallinomista pääsisi takaisin tallille. (Matka about 5min.)  Välissä oli 60cm luokka.

Kun 80cm rataa pääsi kävelemään, taluttelin Futuraa että Kaktu pääsisi Aadan kanssa kävelemään radan.  Rata kävelty, Kaktu selkään ja kävelemään. Hetki piti kävellä ulkona, että pääsi verkkaamaan tokaan verkkaryhmään. Rata meni hienosti, 0-0 ja 5.sija. Hienot ! :)

Välissä ponien 90cm, jonka jälkeen metri. Metrin verkassa Kaktu tippui kerran, kun Futura kiels. Kaikki pelkäs et se alottaa se kieltämisen taas, mut onneks ei! Loppuverkka sujui hyvin, ja he lähtivät radalle. 0-0 sieltäkin, ja Kaktu onnistu tippumaan just maalilinjan ylitettyään! 3.sija, upeesti meni! Luokassa palkittiin vielä Kerran seuramestaruudet, ja Kaktu on nyt Kerran senioriseuramestari. :)

Video kisoista

Anteeksi pitkä ja kuvaton postaus, kuvia illalla tai huomenna. Moikka ! :)