| vähä tuoreempaa kuvaa tännekki ;) |
4.11.2011
arkistojen kätköistä.
Päivä 20: kuva itsestäsi
Otettu siis ekojen ''kisojeni'' jälkeen, polluxkisat Kirsikka-ponilla. Olin ratsastanut about vuoden, eli toi kuva on otettu reilut 6v sitten. :) Hahhaha :D
3.11.2011
2pv, yksi postaus.
Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi
Päivä 20: kuva itsestäsi
täs nää nyt ois, viimesii viedää. Eli siis eilisen ja tänpvn. Huomenna kunnollinen postaus ja hope so D postaus.
Öitä ! :)
ps, kuvat ihmeen huonolaatusia, näytti kamerassa paremmalle O.o
täs nää nyt ois, viimesii viedää. Eli siis eilisen ja tänpvn. Huomenna kunnollinen postaus ja hope so D postaus.
Öitä ! :)
ps, kuvat ihmeen huonolaatusia, näytti kamerassa paremmalle O.o
1.11.2011
njaa
Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi
Päivä 19: kuva puhelimestasi
Päivä 19: kuva puhelimestasi
Päivä 20: kuva itsestäsi
Anteeks erittäin ankee kuvasaldo, en löytäny kunnon kuvaa. O'boy kaakao siis suurta herkkua ja tietysti maito. :) Huomenna tai torstaina Dastinpostaus julkasuun..
Anteeks erittäin ankee kuvasaldo, en löytäny kunnon kuvaa. O'boy kaakao siis suurta herkkua ja tietysti maito. :) Huomenna tai torstaina Dastinpostaus julkasuun..
31.10.2011
smile (:
Päivä 17: kuva lempi juomastasi
Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi
Päivä 19: kuva puhelimestasi
Päivä 19: kuva puhelimestasi
Päivä 20: kuva itsestäsi
Joo o, eli Dastinin vuokraus on virallistesti ohi.. Nyt olen hevoseton, vuokrahevonen etsinnässä. Tarkempi Dastinpostaus on tekeillä, julkaisen kun on valmis. :)
Joo o, eli Dastinin vuokraus on virallistesti ohi.. Nyt olen hevoseton, vuokrahevonen etsinnässä. Tarkempi Dastinpostaus on tekeillä, julkaisen kun on valmis. :)
30.10.2011
hmpf.
Päivä 15: kuva lempi paikastasi
![]() |
| home sweet home♥ haha viime talvi.. :D |
Päivä 16: kuva joka saa sinut hymyilemään
Päivä 17: kuva lempi juomastasi
Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi
Päivä 19: kuva puhelimestasi
Päivä 19: kuva puhelimestasi
Päivä 20: kuva itsestäsi
Olin F & W yökylässä eilen, kuvia luultavasti illemmalla ! Nyt Järvenpäähän Uotilan hyväntekeväisyyskisoihin Adaa auttelemaan. :)
Olin F & W yökylässä eilen, kuvia luultavasti illemmalla ! Nyt Järvenpäähän Uotilan hyväntekeväisyyskisoihin Adaa auttelemaan. :)
29.10.2011
leffoja sun muuta. :D
Päivä 15: kuva lempi paikastasi
Päivä 16: kuva joka saa sinut hymyilemään
Päivä 17: kuva lempi juomastasi
Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi
Päivä 19: kuva puhelimestasi
Päivä 19: kuva puhelimestasi
Päivä 20: kuva itsestäsi
Eli laitoin tähän nyt eilisen ja tänpvn ku en eilen kerenny laittaa. :D
Eli laitoin tähän nyt eilisen ja tänpvn ku en eilen kerenny laittaa. :D
28.10.2011
Hui ! :o
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)














