4.11.2011

arkistojen kätköistä.

                                                      Päivä 20: kuva itsestäsi

vähä tuoreempaa kuvaa tännekki ;)
Otettu siis ekojen ''kisojeni'' jälkeen, polluxkisat Kirsikka-ponilla. Olin ratsastanut about vuoden, eli toi kuva on otettu reilut 6v sitten. :) Hahhaha :D

3.11.2011

2pv, yksi postaus.

                                                      Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi



Päivä 19: kuva puhelimestasi

Samsung S5230, Gold desing limited edition :D


Päivä 20: kuva itsestäsi

täs nää nyt ois, viimesii viedää. Eli siis eilisen ja tänpvn. Huomenna kunnollinen postaus ja hope so D postaus.

Öitä ! :)

ps, kuvat ihmeen huonolaatusia, näytti kamerassa paremmalle O.o

1.11.2011

njaa

Päivä 17: kuva lempi juomastasi




Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi



Päivä 19: kuva puhelimestasi


Päivä 20: kuva itsestäsi

Anteeks erittäin ankee kuvasaldo, en löytäny kunnon kuvaa. O'boy kaakao siis suurta herkkua ja tietysti maito. :)  Huomenna tai torstaina Dastinpostaus julkasuun..

31.10.2011

smile (:

Päivä 16: kuva joka saa sinut hymyilemään

olit mulle  p a r a s t a.









Päivä 17: kuva lempi juomastasi



Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi



Päivä 19: kuva puhelimestasi


Päivä 20: kuva itsestäsi

Joo o, eli Dastinin vuokraus on virallistesti ohi.. Nyt olen hevoseton, vuokrahevonen etsinnässä. Tarkempi Dastinpostaus on tekeillä, julkaisen kun on valmis. :)

30.10.2011

hmpf.

                                                        Päivä 15: kuva lempi paikastasi

home sweet home♥
haha viime talvi.. :D



Päivä 16: kuva joka saa sinut hymyilemään


Päivä 17: kuva lempi juomastasi



Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi



Päivä 19: kuva puhelimestasi


Päivä 20: kuva itsestäsi

Olin F & W yökylässä eilen, kuvia luultavasti illemmalla ! Nyt Järvenpäähän Uotilan hyväntekeväisyyskisoihin Adaa auttelemaan. :)

29.10.2011

leffoja sun muuta. :D


Päivä 13: kuva henkilöstä jonka haluaisit nähdä

Tanja<3 on toki muitaki mutten tähä laita.


Päivä 14: kuva parhaasta katsoneistasi elokuvista
Sekaisin Marista

Kauhea Kankkunen.


Päivä 15: kuva lempi paikastasi


Päivä 16: kuva joka saa sinut hymyilemään


Päivä 17: kuva lempi juomastasi



Päivä 18: kuva suosikki hymiöstäsi



Päivä 19: kuva puhelimestasi


Päivä 20: kuva itsestäsi

Eli laitoin tähän nyt eilisen ja tänpvn ku en eilen kerenny laittaa. :D

28.10.2011

Hui ! :o

Jo tuhat näyttökertaa ? En olis ikinä uskonu et se raja tullaan rikkomaan näinkin nopeesti.. Huhhuh, kiitoksia kaikille ! :D

OSMO♥