.

Sivut

  • Etusivu
  • Amy
  • Muut hevoset
  • Minä

8.8.2012

erikoispostaus - before i die !

kuvat edelleen täältä, seuraavat sata käyty läpi. 



















































Lähettänyt Viivi klo 22.42 Ei kommentteja:
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin
Uudemmat tekstit Vanhemmat tekstit Etusivu
Tilaa: Blogitekstit (Atom)

Lukijat

Kävijälaskuri

kuvauskalusto

Canon EOS 1000D. Putkina 18-55 kitti ja 50-200.

Blogiarkisto

  • ▼  2013 (3)
    • ▼  maaliskuuta (3)
      • somewhere over the rainbow.
      • heippahei
      • VLOG ?
  • ►  2012 (55)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  lokakuuta (2)
    • ►  syyskuuta (3)
    • ►  elokuuta (5)
    • ►  heinäkuuta (1)
    • ►  kesäkuuta (11)
    • ►  toukokuuta (4)
    • ►  huhtikuuta (4)
    • ►  maaliskuuta (5)
    • ►  helmikuuta (8)
    • ►  tammikuuta (11)
  • ►  2011 (76)
    • ►  joulukuuta (13)
    • ►  marraskuuta (19)
    • ►  lokakuuta (28)
    • ►  syyskuuta (7)
    • ►  elokuuta (9)
Teema: Picture Window. Teeman kuvien tekijä: Naseko. Sisällön tarjoaa Blogger.