14.10.2011

Yllätys?

Moro ! :)

Eilisellä postauksella viitaten, olin eilen siis kuvailemassa Kaktua ja Futuraa.
Kaktu meni kentällä koulua, kuvailin siinä sitten Tildan kanssa. Mä kuvasin mun Canonin 1000D järkkärillä ja Tilda Kaktun kameralla videoita. :) Päivä sujui tosi kivasti, loppuun pari kuvaa.

Huomenna sitten ihan normaalisti tallille. Meen heti aamusta, joskus kymmenen aikaan koska meen siitä sitten suoraan kuvailemaan Nelliä ja Granattia Knaperbackaan. :) Illalla sitten pleissille, ja voin ehkä pikasesti jotain tännekkin kirjotella.
Huomenna meen siis sillä shetutamma Roosalla, kattoo nyt mitä siitäki tulee.. :D

Mut joo, see ya tomorrow ! :)





11.10.2011

Mutakakku ilman mutaa

Moro ! :)

Ada tuli meille koulusta ja tarkotus oli mennä tallille kun äiti pääsee töistä ja tulee viemään. Ekaks tehtiin kuitenkin mutakakkua. Siinä sitten todettiin ettei oo tarpeeks kaakaojauhetta ja vähä sovellettiin... :D Kyl siit iha OK tuli mut mutakakku on montakertaa parempaa. (; <3

Kun päästiin tallille, hain Dastin tarhasta. Ne on ällön mutasii, saa kumppareiden kans hakee ku muute uppois ): Onneks koht niist tarhoist pois. :)  Harjasin ponin, sitte länkkäri + suitset ja kentälle.
Normi alkuverkka, aika rennosti menin ku oli jäykkä edestä enkä jaksanut alkaa tappelemaan sen kans. Pitkäl ohjal venytti kivasti eteen-alas. :) Sitte otin ohjat kunnolla tuntumalle ja käynnistä laukannostoja. Nosti tosi kivasti ja siirty pehmeesti raviin jos sain ite siirrettyä eikä se läksiny rykimään..

Hetken laukkailun jälkeen molempiin suuntiin länkkäri pois ku en jaksanu sitä enää. :D
Laukkasin sit vielä ilman satulaa ja loppuravailin. Meinasin kahesti tulla oikeesti alas ku sen ravi on iin järkyttävä ja mun tasapaino sen loikissa mitä mahtavin! :D
Loppuravit, käynnit & talliin. Harjasin pikaseen ja sitte kaikki kamat paikoilleen ja lähettiin. :)
Lauantaina meen shet.t ROOSALLA.. D: Se pikku pirulainen saa kyytiä.. Vähä oon piktä mut kyl se kerran menee. :D Oon menny kys. ponilla ehkä 15 min viime ti.. ;D

Nyt meen, ilman kuvia .. Nyyh ): Heippa ! :)

Ainii, tänää oli ruotsin koe ja päin pyllyä sekin.. Huomenna äikän koe joka tehäin pareittain ja vihkon kans joten ei huolta ! :D

Kommentoikaa ! :)

10.10.2011

i'm so sorry !

Moii :)

Ja anteeksanteeksanteeks ! En oo viikkoon kirjotellu..

Tiistaina olin tallilla, ei kummallista tuuppailin Dastilla. Poika oli aika mukava alun nihkeilyn jälkeen. Lopuks n.30min maasto. :) Ei kuvia :(

Seuraavaks olin tallilla vasta la  ja siinä välissä ei oo tapahtunu mitään... Koko elämä on kauheen kuivaa nykyään.. :D

Tänään olin eka koulun jälkeen Adalla ja sieltä sit pleissille = perus maanantai.

Ei tapahdu yhtäään mitäääääään ); Loppuun pari mun tänhetkistä lempparibiisiä ettei ihan angstiks mee koko postaus. :)  Älkää takertuko sanoihin varsinkaan ekassa biisissä ! :D





Nyt meen, huomenna taas tallille. Moikka ! :)

ps. tää oli enemmänki tällänen oon hengissä-postaus :D

3.10.2011

'Kisapostaus'

Moi !

Oltiin siis Loviisassa kisoissa Dastinin kans ja mentiin 50cm luokka.

Tuli 4vp, kun kiels ykköselle ku toin huonosti ja liian reunaan, tai ei se sillai kieltäny vaan hidasti, jumitti ja käänsin pois. Yliajasta tuli myös virhepisteoitä, mut en laske niitä koska mulle oli aivan sama oltiinko me siellä radalla minuutti vai tunti, kuhan yli mentiin ja puhtaasti mieluiten. Ja niihnän me mentiin, oon ylpee pojasta. :)

Verkka oli vaan jtn 10min josta johtui hitaus ja laiskuus ja huono reagointi pohkeelle. Rataa sai kävellä vasra 20vaille ja tasan 10 starttasi eka ja lähdin neljäntenä. Radan kävelyn jälkeen poni nopeasti kuntoon ja verkkaan. Ristikko pari kertaa, okseri kolme tai neljä, en muista. Okserille tuli jännät hypyt, paitsi viimenen näytti jo ihan hypyltä. :D

Koneeni bugaa ja pahasti, kuvat on picasassa muttei näy koneen kansioissa joten en saa niitä tähän. Pahoittelen ! Koitan saada koneen toimimaan ja kuvat blogiin, bannerissa on niistä kaksi. :)

Heippa, huomenna lisää !



2.10.2011

Sori !

Moi !

Kisapostaus huomenna tänhetkisen ajanpuutteen vuoksi, pahoittelen ! :s

Perusradalta 4vp, kielto ykköselle + yliaikaa.

verkasta.

1.10.2011

Pe-La postaus

Moikka !

Perjantaista lauantaihin olin Wilmalla ja Fannylla yötä. Syötiin, tehtiin video, kateltiin kuvia ja leffaa, sekoilitiin ja ennen kaikkea naurettiin. :D:D W&F youtubessa !

Lauantaina (tänään) kahentoista aikoihin tallille, ja siellä vierähtikin vähän vaille viiteen. :)
Ratsastin Dastinin, pestiin kamoja, kuvailtiin ja säädettiin kaikkea turhaa. Okei enimmikseen hyödyllistä ! :D

Huomenna sitten kisat ja aikasin Adalle jota kautta tallille.

Loppuun kuvia, huomenna isompi, pidempi ja monipuolisempi postaus !! :)

Meijjän uus kisu ja Laamadastin <3 ;)


sori ei enempää kuvii ku koko kone, blogger ja picasa vammaa !!! Huomiseen, heippa ! :)