11.2.2012

vaikeita aikoja.

Moikka!
Kuten edellisestä pikapostauksesta ja tän postauksen otsikosta saattaa päätellä, on mulla ollut pari päivää tosi vaikeeta/raskasta. Ai miksi ? Antakaas kun kerron....

Dastin oli menossa lihoiksi, ellei sitä perjantaihin mennessä olisi ostettu, ja sunnuntaihin mennessä haettu. Sain tästä tiedon keskiviikkona, ja kun riparitapaamisesta kotiuduin, aloin selvittelemään asioita. Lopputulos oli se, että itkin melkein kolme tuntia, ja valvoin yli kahteentoista miettien monenmontaa ratkaisua millä säästäisin mun rakkaan.

Mulla oli suunnitelmat valmiina, ja torstaina alkoi toteutus. Tarkoituksena oli ostaa Dastin, ja laittaa se yhdelle tallille, missä olisi tuntitoimintaa että Dastin pääsisi myös tunneille ja näin myös tallivuokra pienenisi.
Siinä sitten soiteltiin paikkaan jos toiseen, ja olin jo luovuttamassa kaiken kanssa. Äiti soitti kuitenki torstai-iltana vielä Dastin omistajalle, ja selvisi että se on menossa takaisin Palmun ratsutallille. Poni on edelleen myynnissä, mutta se on Palmulla yp ainakin kesän loppuun, eli kun leirit on leireilty.

Sitten tuleekin suunnitelma 2. Elikkäs ajattelin mennä Palmun vikalle leirille, ja kotiutua sieltä sitten Dastinin kanssa. Puol vuotta aikaa laittaa jokainen sentti säästöön ja ettiä tallipaikka yms, sillä tätä poikaa mä en käsistäni päästä. ♥





anteeks mun ilme.
Eipä mulla muuta, ainiin !!! TEITÄ LUKIJOITA ON JO 70 !!! Ihan mahtavaa, kiitos kaikille ! ♥

Huomenna tulee blogiarvostelu, ja alkuviikosta ystäväpostaus ystävänpäivän kunniaksi. :) Vois toki myös kehittää jotai 70. lukijan kunniaksi, ehdotuksia ? ;)

Hejdå !

EDIT : ps, menin sössimään ja mun banneri on nyt noinkin upee.. Kattoo jos siihen sais jotain uutta tilalle maanantaihin mennessä, pahoittelen !

10 kommenttia:

  1. Onneaaaa oman hevosen saamisesta, taidat odotella kesää? ;D Ihan mahtava juttu oikeesti (=

    VastaaPoista
  2. kiitos, vaikkei se vielä oo mun mutta tulee ehkä olemaan :D todellakin ! haha joo munkin mielestä :)

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa tosi tutulta tarinalta, tosin mun hoitoheppa (jos tää sellanen sulle on) joutu teurastamolle sillä kukaan ei halunut ostaa sitä, eikä vanhemmat halunnut ostaa mulle hevosta :s
    Blogis tuntuu tosi kivalta, liityin lukijaksi :) käy kurkkaamassa munkin blogia :) http://chapsuuu.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei .. :( ja siis Dastin on mun entinen vuokrahevonen :)

      voi kiitos ! :) käynpä kurkkimassa blogisi (;

      Poista
  4. Mie eilen tallilla mietin et jos voitais mennä yhessä jonnekki leirille tänä kesänä kun viime vuonna ei onnistunu ;) Et jos siulle kävis ni mie voisin tulla siun kanssa sinne ? :)

    VastaaPoista
  5. Hui kauhee :o hööhöö, kummallista et mäki oon menny Dastinil :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hui? o; ai toi teurastus ... ? nii i . hah :D

      Poista
  6. Heippa! Mä tiedän Dastinin ja se on ihana!!!!! Se on tosi suloinen, kivaa jos se saa sulta kodin<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi ! Se on ihana, oon samaa mieltä :D hihii kiitos, katellaan nyt vielä. :)

      Poista

(: